arnoldg Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Wie weet er of mediaspelers te krijgen zijn die geschikt zijn voor het afspelen van full HD 3d films. dus niet half sbs of iets deregelijks. maar echte 3d films ik namelijk een aantal bluray films die ik voor de kids op mijn nas wil zetten, zodat zij niet iedere keer met de bluray's hoeven te wisselen.
blackeyes Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 (aangepast) zoek maar eens op google naar FANTEC 15931 die spelen het af en de Eminent 3D Media Player EM7380 en de Fantec 3DFHDL 3D Full HD effe googlen en je vind er wel meer 29 november 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
NEO_X Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 (aangepast) of de medi8er stream er zelf full hd 3d mee zonder problemen 12 februari 2014 aangepast door NEO_X het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen