Ga naar inhoud


hoe gaat het met Ome Merde?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

mogge mensen,

 

ik leef nog steeds hoor, onkruid vergaat niet zegt men wel eens, toch leuk te lezen dat er een OT draadje over me draait hier :)

ik ben inderdaad niet al te vaak aanwezig op sat4all, ben tegenwoordig een passieve satter. zo nu en dan richt ik nog
wel eens het e.e.a uit maar daarmee is het dan ook gezegd.

prive-redenen zijn inderdaad de reden van mijn afwezigheid ((v)echtscheiding, andere prioriteoten, etc.). desalniettemin
heb ik mn leven wel weer op de rit en gaat alles prima met me.

ik heb wel eens vaker gezegd dat ik het hele satellietgebeuren wel weer wil oppakken maar voorlopig kom ik daar gewoon
niet aan toe, heb het nog nooit zo druk gehad als nu (diverse verbouwingen van familieleden, mezelf, kennissen en vrienden. we
houden elkaar bezig zegmaar :) ).

ik zal proberen eens wat vaker in te loggen, excuses voor onbeantwoorde PM's, da's niet in mn straatje maar het is/was even
niet anders.

 

heuj,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeker heel fijn weer eens een berichtje te lezen van ome Merde.Hoop net als velen dat hij weer de tijd kan vinden om wat vaker op het board te zijn.Fijne dagen en goede vakantie.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben blij weer wat van Ome Merde te horen!

al hoewel ik hem niet persoonlijk ken

wens ik je het allerbeste!!

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat het verbouwen van familieleden inhoudt.

Overigens: Prettige vakantie en feestdagen!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...