Ome Merde Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 mogge mensen, ik leef nog steeds hoor, onkruid vergaat niet zegt men wel eens, toch leuk te lezen dat er een OT draadje over me draait hier ik ben inderdaad niet al te vaak aanwezig op sat4all, ben tegenwoordig een passieve satter. zo nu en dan richt ik nogwel eens het e.e.a uit maar daarmee is het dan ook gezegd. prive-redenen zijn inderdaad de reden van mijn afwezigheid ((v)echtscheiding, andere prioriteoten, etc.). desalnietteminheb ik mn leven wel weer op de rit en gaat alles prima met me. ik heb wel eens vaker gezegd dat ik het hele satellietgebeuren wel weer wil oppakken maar voorlopig kom ik daar gewoonniet aan toe, heb het nog nooit zo druk gehad als nu (diverse verbouwingen van familieleden, mezelf, kennissen en vrienden. wehouden elkaar bezig zegmaar ). ik zal proberen eens wat vaker in te loggen, excuses voor onbeantwoorde PM's, da's niet in mn straatje maar het is/was evenniet anders. heuj, merDe deze ruimte is te huur
Gerard 76 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 nou. mooi dat het weer zijn gangetje gaat :-)
Gene 1225 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ome Merde, voor het geval je weer een tijdje in het niets zou verdwijnen: Prettige feestdagen en een voorspoedig 2014. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Ome Merde Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 thnx. ik ga van 20-12 tot 28-12 voor het eerst sinds lange tijd weer eens op vakantie. voor het eerst op wintersport, kans is dus groot dat ik verongeluk merDe deze ruimte is te huur
D.Quijote Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 ahhh 2 berichten van Ome Merde op een dag, nog even je je staat weer bovenaan. Prettige vakantie trouwens, en natuurlijk de beste wensen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Pionewbie Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Fijn dat wij weer eens wat horen en dat het goed met je gaat. Alvast een fijne vakantie gewenst. Hals- und Beinbruch.
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Geplaatst: 10 december 2013 na het après ski gebeuren de grootste ongelukken, wakker worden > uh wie bent U. Busy Line Rose Murphy
rommelaar Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Zeker heel fijn weer eens een berichtje te lezen van ome Merde.Hoop net als velen dat hij weer de tijd kan vinden om wat vaker op het board te zijn.Fijne dagen en goede vakantie. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Feedhunter Rini Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ook ik ben blij weer wat van Ome Merde te horen! al hoewel ik hem niet persoonlijk ken wens ik je het allerbeste!! Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
leo1949 Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Welkom terug aan boord bij Sat4all. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
cookie monster Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ook van mij , welkom terug , of het nou geregeld of soms is , maakt niet uit C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Succes op de latten Ome! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
theparasol Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Ik denk dat hij meer van de apres ski is
alx Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Ik vraag me af wat het verbouwen van familieleden inhoudt. Overigens: Prettige vakantie en feestdagen! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen