Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

zijn er meer mensen dat probleem hebben met pli imag laste version in netwerk .want ik heb na het laden van laste version steeds meer friztejes en moet ik keer op keer opnieuwe de netwerk herstraten dan heb ik even beeld en weer het zelfde . 

Geplaatst:

oei,

ik hoop dat je enkel thuis shared.

Instaleer de pli eens opnieuw.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Ik draai ook de laatste versie,

heb ook geen last.

Hoe is je netwerk ingesteld?

Via DHCP, of met een vast IP adres?

Anders zou er een probleem kunnen zijn met twee identieke adressen.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Eerder meegemaakt met klanten die een WAN en een LAN sharing hadden! Let wel! Ik zeg niet dat het in dit geval ook zo is, maar het is een klassiek probleem van gemixte WAN en LAN sharing.. Eigen kaart + LAN sharing i.c.m. WAN sharing werkt. Alleen LAN + WAN sharing niet. (je mag van je provider niet restreamen. Ziet het als 2 shares op 1 account en hoppa!! uit is de pret).

Geplaatst:

bedankt voor de reacties ik heb eerst een imag van peterpan er op gezet en dan weer terug bij pli en daarna heb ik een nieuwe router geplaast tot nu toe heb ik geen probleem meer .maar toch bedankt allemaal .

gr

Geplaatst:

weet niet of ik dit in dezelfde hoek moet zoeken, maar heb met een recente versie van pli (eerst via update, later nog eens geflashed) wel het probleem dat mijn dm8000 regelmatig crashed als ik een film afdraai die op mijn vu ultimo staat (na een half uur spelen of zo)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...