pirrewit Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Hallo Bestaat er een mogelijkheid om het xvid formaat met een DB 8000 te spelen. Krijg boodschap "in G streamer ontbreekt XVID" of iets dergelijks. Kan niet met pvr en ook niet met mediaspeler. Er is wel klank. Kan je deze codec toevoegen? grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
satdr Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Vreemd, als ik xvid op usb stick zet speelt ie gewoon Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
pirrewit Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Geplaatst: 30 november 2013 (aangepast) Ik vind dat ook vreemd want op de pc is het bestand een avi. Als ik het met DCC naar de dream HDD schrijf is het nog steeds avi op de harde schijf. Althans zo staat het er xxxxx.avi Als ik het speel met mediaspeler krijg ik XVID -Mpeg4 ontbreekt. De reden zal dus wel die mpeg4 zijn neem ik aan. Maar waarom behoud ik mijn avi niet ? Want dat speelt de dream zeer zeker. Kan openatv of newnigma met dit bestand overweg? grts 30 november 2013 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
dannyboy Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Zou t moeten doen, op de vu+ met mediaplayer optie in t menu speelt ie ook gewoon (denk zo goed als) alles af. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen