Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met opnemen met mijn xtrend met openpli 3.0.

Opnemen op zich werkt wel meestal, maar het grote probleem zit zich in het feit dat van het moment je de tv uitzet

als je aan het opnemen bent hij stukken niet meer opneemt maar overslaat. dit is zeer ergerlijk.

Kent iemand hier een oplossing voor? heb openpli er al eens opnieuw opgezet en heb er ook al een andere hd in geplaatst.

de et is aangesloten via een highspeed hdmi kabel. 

alvast bedankt.

Geplaatst:

Opname heeft niks met de TV te maken, ook al heb je helemaal geen tv moet hij het doen. (is niet handig zonder tv, maar niet noodzakelijk)

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Denk dat het ergens een instelling is die verkeerd is ofzo.

maar als je een opgenomen bestand bekijkt dat opgenomen is terwijl de tv uitstond dat kan je vb de eerste 5min zonder probleem kijken en dan slaat ie een paar minuten over en speelt dan weer een paar minuten normaal... is gek en vervelend en ergerlijk.

Geplaatst:

Wel als de HDMI-CEC ingeschakeld staat dan kan de Xtrend in deep standby gezet worden (dus ook de opname stopt dan) bij uitzetten van de tv .

Daar had ik ook al aan gedacht, zodoende heb ik ook al in die plugin alles gedeactiveerd. resultaat was hetzelfde.

heb de plugin toen verwijderd en nog geen verbetering. heb ook al eens gedacht om het aan te sluiten via scart maar dan heb je kwaliteit verlies.

Geplaatst:

Daar had ik ook al aan gedacht, zodoende heb ik ook al in die plugin alles gedeactiveerd. resultaat was hetzelfde.

heb de plugin toen verwijderd en nog geen verbetering. heb ook al eens gedacht om het aan te sluiten via scart maar dan heb je kwaliteit verlies.

ook in de tv uitgezet ???

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

heb nog een oude lcd tv. zie dat nergens in het menu staan. maar wat me wel is opgevallen is,

is dat als ik de hdmi kabel uittrek op de tv het symbooltje van de tv op de xtrend ook uit gaat net zoals je de tv zou uitschakelen.

zou het kunnen dat  de hdmi cec toch niet volledig uit staat. ik zou denken dat het symbooltje van de tv op de xtrend altijd aan zou moeten staan, tv aan of uit.

Geplaatst:

Dacht dat een opname altijd de deep standby over rule-de.

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Dacht dat een opname altijd de deep standby over rule-de.

Is dat geen instelling die je zelf moet aanvinken, of ja op antwoorden voor alle zekerheid?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Dacht het niet, ik heb hem nog niet gevonden.

Druist ook een beetje in tegen de bedoeling van het maken van een opname. ;)

Geplaatst: (aangepast)

ik dacht dat er bij een ET ook zo'n instelling was

"Druist ook een beetje in tegen de bedoeling van het maken van een opname. ;)" daar heb je volledig gelijk in!

post-44451-0-73045300-1385930279_thumb.png

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...