Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit weer met een probleem en hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen.

Net zoals velen van jullie heb ik een mobiel die ik regelmatig aan mijn computer koppel omdat ik er liedjes o.i.d. op wil zetten. Dit heeft ook altijd gekund, maar sinds ik Windows 8 gebruik herkent hij het apparaat op de 1 of andere manier niet. Er komt ook niks bij in ''Deze computer'' Ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Ik snap er niks van, zeker omdat hij bv een USB-stick wel herkent.

Nu ben ik al wel volop aan het zoeken geweest en het enige wat ik kan vinden is dat je dan met instellingen moet gaan rommelen zodat het wel moet lukken. Om echt zeker te weten dat dat de enige oplossing is stel ik deze vraag hier, ik wil natuurlijk niet dat er iets misgaat met mijn pc van nog maar een week oud

Geplaatst:

Kun je het op een andere PC proberen?

Misschien is de USB kabel van de telefoon toevallig kduk gegaan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

welk type gsm ? Heb je de bijhorende software eerst geinstalleerd ? Bij USB devices is dat aangeraden.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Wat ook nog een mogelijkheid is. Je pc is een week oud en heeft dus ook USB 3 poorten. Kan jou mobiel daarmee overweg?

Probeer eens een andere poort. Blauw is bij mij USB 3 en zwart is USB 2. Op 3 wordt mijn mobiel ook niet herkend.

Geplaatst:

USB 3 is compatibel met USB 2

Staat je telefoon wel in massa storage?

Anders kan het ook zijn dat je pc hem niet ziet.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Voor sommige toestellen moet je EERST de drivers installeren en dan pas aankoppelen ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Kijk in apparaatbeheer of er iets herkent wordt, wellicht als onbekend apparaat. Verwijder dan deze driver (via rechtermuisknop) en laat hem opnieuw zoeken naar een geschikte driver.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

welk type gsm ? Heb je de bijhorende software eerst geinstalleerd ? Bij USB devices is dat aangeraden.

Ik heb een Samsung galaxy y GT-S5360 en volgens mij zat daar geen software bij, heb al meerdere malen Kies gedownload, maar dat werk niet meer.

Ik zie ook maar 2 USB poorten en in geen van beiden doet hij het.

Ik zie net wel  massa storage tussen mijn apparaten staan, is het aan te raden om die te verwijderen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...