Ga naar inhoud


Matrix Revolutie cam modul naar digitene.


Aanbevolen berichten


Kun je hiervoor de Keyfly upgrade gebruiken? Ik weet niet of die geschikt is voor Digitenne, als dat werkt ik kan 'm niet zo snel vinden maarTerradon heeft 'm ook. Die kan je wellicht verder helpen of uitsluitsel geven wat betreft de geschiktheid. 

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een DuoLabs interface 3 en de twee files gevonden, KeyFly v4.5 en de MRv 2.25 essential ByMonza. Ik weet niet of een van deze twee firmware's de CI geschikt maakt voor Digitenne. Als jij weet dat dat wel kan wil ik de firmware er wel voor je opzetten. Ik gebruik mijn Matrix af en toe in een Samsung TV en heb er dan een Conax kaart inzitten voor de Zweedse TV-kanalen. Laat maar horen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het moet laten doen mijn interface werkt niet meer of wordt niet herkend door het programma het is deze interface die ik gebruik.attachicon.gifucasprogrammer.jpg Of als iemand hier bij passende software voor heeft?

 

Ucas is een-oude- softcam waar je intussen niet meer aan hebt.

Met de interface van jouw plaatje kon je de ucas softcam in je decoder programmeren.

Voor je MR heb je hier niets aan, de Duolabs programmer van waterpas is wel geschikt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info ende lering:

 

Vandaag de MR van Loui ontvangen. Geprogrammeerd met KeyFly 4.5. Om Digitenne te kunnen decoderen moeten alle andere CAS types worden uitgezet! Zonder deze instellingen is hij te traag voor Digitenne. MR module in de CI sleuf van de DM8000 gestoken. Digitenne smartcard erin en hulpactie!! Keurig beeld op alle zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Kan de keyfly ook op de Matrix Reloaded?

Die gaat dus niet. Is overigens ook niet te gebruiken voor digitenne.

 

Wie heeft voor mij MR1180?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ooit gehad,wil wel eens kijken,of ik die heb,maar vrees ervoor,onlangs een schoon schip gemaakt in mijn hd's,en mogelijks eraf gezwierd,omdat ik dacht,dat is waardeloos geworden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...