Ga naar inhoud


Hbbtv duitse zenders


fredzetee

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Beetje late reactie maar ben een tijdje verdiept geweest in de rasberry pi....

 

Anyway, Ik heb een verse pli 4 erop gezet.

Toen wilde ik bovenstaande procedure van gradje65 uitvoeren maar de directory webbrowser bestond toen ook nog niet. Ook werkte hbbtv uberhaubt niet (druk op rode knop). 

Wat bleek ik moest et et-hbbtv plugin nog installeren op de verse pli 4.

Na installatie systeem gereset en, zelfde probleem: hbbtv duitsland start wel maar kan geen filmpjes laten draaien.

Daarna de fix beschreven door gradje 65 uitgeprobeert (door de installatie van et-hbbtv plugin had ik nu wel een webbrowser directory)

Systeem gereset en helaas, precies hetzelfde......

 

De hbbtv start wel, ik kan video kiezen, beeld word dan even zwart alsof die start en keert dan terug naar het selectie menu van het filmpje.

 

Wie weet raad? 

Gradje65 kun je echt video's draaien of heb je alleen uitgeprobeerd of hbbtv opstart?

 

(Overigens hbbtv nederland werkt wel)

aangepast door fredzetee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het heeft hier gewerkt met video afspelen op diverse Duitse zenders en nee het werkt nu niet meer.

 

Daarnet nog eerst een paar testjes gedaan met als resultaat dat de video niet gaat draaien, zowel op HD niet als op SD niet.

 

En dat is niet omdat wij in Nederland zitten met de ontvangst want bijv. op et-view (Duitse gedeelte) loopt een Topic hierover van inmiddels 198 berichten met vrij veel narrige commentaren dat het niet werkt.

 

Het is wachten op (weer) een update van de Web browser en dat duurt velen daar ook te lang.

 

Dus helaas…..geduld is een schone zaak zegt men dan, maar toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...