Gerard 76 Geplaatst: 2 december 2013 Geplaatst: 2 december 2013 De laatste jaren veranderen diverse leden en mods hier rond de feestdagen hun avatar. Bij deze heb ik de mijne al aangepast Ja,ik weet,Sinterklaas is nog niet geweest... Ik zou zeggen,kom maar op met jullie prachtige creaties :grin:
theparasol Geplaatst: 2 december 2013 Geplaatst: 2 december 2013 Kun je die avatar niet wat groter maken, ik zit er steeds naar te turen
gratje65 Geplaatst: 2 december 2013 Geplaatst: 2 december 2013 Verslik me bijna in een pepernoot en voordat je het weet hangen de ballen weer in de boom.
Johan45 Geplaatst: 2 december 2013 Geplaatst: 2 december 2013 Was moeilijk kiezen dit jaar. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 2 december 2013 Geplaatst: 2 december 2013 Ik heb mijn buurvrouw maar even gevraagd ,dat ze even wou poseren Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 (aangepast) Och ook wij zijn te oud voor sinterklaas. Die slaan we dus gewoon over. De kerstman staat al in huis en de kerstvrouw nu in mijn avatar. Jammer alleen dat de sneeuw niet beweegt want het is een animated gif plaatje maar net iets te groot voor de avatar en bij verkleinen van zo'n plaatje werkt het bewegen niet meer. 3 december 2013 aangepast door Sprietje
theparasol Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Weet je zeker dat alleen de sneeuw beweegt?
Mojo Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Klaar 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 hopelijk komen er veel MGM films dit kerst seizoen Eleanor Blancmange
dirocca Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 heeft er al iemand bij stil gestaan dat er hier leden zijn van allerlei nationaliteiten en religieuze overtuigingen en dat wij mekaar zonder meer helpen. ik ben van mening gezien de tijd van het jaar en de wereld waarin wij leven dat wij geen betere boodschap de wereld kunnen insturen. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Sprietje Geplaatst: 3 december 2013 Geplaatst: 3 december 2013 Voor de liefhebber hier nog een leuke avatar. Je mag hem gebruiken.
Psychosammie Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 (aangepast) OK dan! 4 december 2013 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
edbe Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 deze ook goed 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen