Emekli Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 (aangepast) Met ingang van 03.12.2013 is Multithek gestart op Astra 1, Freq: 12633 H 22000 5/6 QPSK. "Normaal" beeld is een tekst van Media Broadcast en ´n druk op de rode toets van de AB brengt je naar ´t HbbTV gebeuren, met o.a. Mediatheken, Wetter, Spiele en Live en er is nog meer!!. Veel plezier er mee. Niet vergeten!!: ARD en de Dritten worden vanaf 5 december verder uitgebreid in HD. Alleen Radio Bremen en SR Fernsehen volgen later in HD. Dus houdt Flysat/King of Sat in de gaten. 4 december 2013 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Emekli Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Geplaatst: 5 december 2013 Nog geen reactie, dus HbbTV interresseert de gemidelde mens niet. Of kunnen het niet ontvangen omdat ze een "gecertificeerde" doos van CD hebben. Ik vind het een welkome, gratis, dienst van de diverse omroepen in Europa. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
P3P31 Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Leuk bericht, en ik wil best even reageren. Ik ben gepensioneerd dus zou tijd genoeg hebben om te rommelen. Maar wat moet ik met "Freq: 12633 H 22000 5/6 QPSK". Zeker met de hand er een kanaal tussenfrommelen. En dan de kans lopen dat dat fragiele kaartenhuis (lees linux decoder) in elkaar stuikt. En dat voor het "´t HbbTV gebeuren".Geen idee wat het is. Als het nu voor een NFL/NHL sport kanaal was zou ik het er op wagen. Misschien dat er meer mensen zijn die er zo over denken. Dat neemt niet weg dat ik alle inbreng op dit forum zeer waardeer en dat ik met jullie hulp toch goede TV heb hier ergens in de Franse bossen. Met dank. RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0
Emekli Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Geplaatst: 5 december 2013 Kom kom, niet zo´n schrik. Gewoon de frequentie handmatig laten zoeken en dan de zender op de plek zetten die je wilt. Bij o.a. NL 1, 2, 3, zit het ook in het signaal en moet je op de rode toets van je afstandbediening duwen en wachten tot er rechts onder in beeld een teken komt van nog eens de rode toets in te drukken. Op de vermelde freq, zit al uitgebreide HbbTV. Er kan niks mis gaan en, hier lees je alles over HbbTV: en http://www.hbbtv.org/ Je moet wél je ontvanger, met kabeltje op je internet modem aansluiten, dat moet overigens ook voor updates van je ontvanger. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Nadeel is dat HBBTV op de meeste ontvangers te traag loopt. Denk dat dit meer de bottleneck voor de gebruikers is. Je hebt een CPU van minstens 500Mips hebben wil het een beetje lopen. Alleen op een GigaBlue loopt dit overtuigend. Voor de rest alleen weggelegd voor Multimedia/XBMC/TV Headend PC's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen