Ga naar inhoud


analoog signaal


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik wil na een zeer lange periode overstappen van de schotel naar kabelontvangst.

 

mijn tv aangesloten op de aansluiting van kabelboer.

 

helaas geen signaal.

 

kan het zijn dat men mijn kabelsignaal heeft afgesloten.

 

zo ja, hoe kan ik hierop weer signaal krijgen en zijn hier kosten mee verbonden.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Beste Blitzteam, lees je bericht nog eens door en ga eens na wat er allemaal aan informatie ontbreekt.

Je geeft bijvoorbeeld niet aan in welk gebied je zit, het is dus gissen of je UPC, Ziggo, etc, klant wordt.

Het beste bel je de lokale kabel provider, die heeft ook de actuele prijzen, of kijk je op internet bij de desbetreffende aanbieder voor prijzen.

 

Een vraag durf ik wel te beantwoorden, wanneer je geen klant bent wordt je meestal na verloop van tijd afgesloten.

Je kabeltje wordt dan in de straat verdeelkast losgetrokken of elektronisch afgeschakeld.

 

Afhankelijk van de provider zal je nog een paar SD zenders analoog kunnen ontvangen, voor de HD zenders heb je een settop box nodig, afhankelijk van de provider de door hun te verhuren box of in sommige gevallen je eigen kabel digibox.

 

Ook bij de kabel is analoog aan het uitsterven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Blitzteam, lees je bericht nog eens door en ga eens na wat er allemaal aan informatie ontbreekt.

Je geeft bijvoorbeeld niet aan in welk gebied je zit, het is dus gissen of je UPC, Ziggo, etc, klant wordt.

Het beste bel je de lokale kabel provider, die heeft ook de actuele prijzen, of kijk je op internet bij de desbetreffende aanbieder voor prijzen.

 

Een vraag durf ik wel te beantwoorden, wanneer je geen klant bent wordt je meestal na verloop van tijd afgesloten.

Je kabeltje wordt dan in de straat verdeelkast losgetrokken of elektronisch afgeschakeld.

 

Afhankelijk van de provider zal je nog een paar SD zenders analoog kunnen ontvangen, voor de HD zenders heb je een settop box nodig, afhankelijk van de provider de door hun te verhuren box of in sommige gevallen je eigen kabel digibox.

 

Ook bij de kabel is analoog aan het uitsterven.

 

De aanstaande kabelboer wordt in deze regio Ziggo.

 

Heb ff contact gezocht met Ziggo, en inderdaad signaal is afgesloten.

Als ik bij de club ga en natuurlijk betaal, wordt alles weer netjes aangesloten.

 

Ik ga natuurlijk voor een digitaal signaal.

 

Ik zie op de site van Ziggo dat men keuze kan maken uit een Samsung SMT-C7140B of een Humax iHDR-5200C Interactieve HD recorder(ik wil namelijk ook wel eens iets opnemen ).

 

Zijn bovenstaande kabel boxen een goede keus of kan men beter een alternatieve box aanschaffen.

de box hoeft alleen maar op te nemen en eventueel dat ik de bestanden kan over zetten naar een externe bron.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n Samsung. Aardig ding. Bestanden overzetten kan je vergeten. Interactieve tv gebruik ik niet.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...