Ga naar inhoud

*Titel gewijzigd: Fanmail ;)

Aanbevolen berichten

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Fuck deze kkr site met all julie dike joden leer NL fucking dome imbecielen

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Zoek een leven en vooral Michel te weinig opvoeding gekregen toen ie klein was kkr domme turk en jood

Gast Koffieshop
Geplaatst:

Michel is een kanker hoere zoon die Deze site verneukt met geen vrienden te hebben

die MODS en supr joden mods willen gwn die naamm

Fuck je oma die dood is in haar graf met haar puppie en je dochter die ik gisteravond hb anaal

geneukt

• Beheerder
Geplaatst:

En kort daarna via PM:

post-42282-0-36010300-1386329439.png

Naamloos.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Wellicht leuk om te vermelden dat ik met deze handelingen zelf niets te maken heb, maar een andere moderator terwijl ik met een buikgriepje ziek op bed lag, deze dwaas een waarschuwing heeft gegeven.

Leuk ook hoe hij over andere mensen beweerd dat ze Nederlands moeten leren, terwijl zijn berichten van de eerste tot en met het laatste woord vol met spel-, grammatica- en interpunctiefouten staan. :D

Daarnaast natuurlijk zijn uitermate laaggeschoolde manier van communiceren. Veel schelden, dreigen en discrimineren, maar weinig zeggen.

Al lange tijd niet meer zo gelachen ;)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik denk dat koffieshop inderdaad in een koffieshop zijn laatste hersencel heeft weggeblowd :grin:

• Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

opgeruimd staat netjes.

je mag een mening hebben maar respecteer de spelregels of blijf weg zo moeilijk is de keuze toch niet.

weeral eens een bewijs dat het een feit is dat veel mensen achter de pc denken dat ze alles kunnen/mogen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ik weet niet wat ik hier op zeggen moet eigenlijk  :cry:  :(

Ik wel: geef die vent onmiddellijk een platencontract: dit is hiphop van het zuiverste kaliber, investeer in deze ruwe diamant... ;)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

#Kansloos

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen