Gast Koffieshop Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Fuck deze kkr site met all julie dike joden leer NL fucking dome imbecielen
Gast Koffieshop Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Zoek een leven en vooral Michel te weinig opvoeding gekregen toen ie klein was kkr domme turk en jood
Gast Koffieshop Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Michel is een kanker hoere zoon die Deze site verneukt met geen vrienden te hebben die MODS en supr joden mods willen gwn die naamm Fuck je oma die dood is in haar graf met haar puppie en je dochter die ik gisteravond hb anaal geneukt
blackeyes Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 gedraag je hier op het forum of rot op vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Beheerder Michel Geplaatst: 6 december 2013 Beheerder Geplaatst: 6 december 2013 En kort daarna via PM: Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 6 december 2013 Beheerder Geplaatst: 6 december 2013 Wellicht leuk om te vermelden dat ik met deze handelingen zelf niets te maken heb, maar een andere moderator terwijl ik met een buikgriepje ziek op bed lag, deze dwaas een waarschuwing heeft gegeven. Leuk ook hoe hij over andere mensen beweerd dat ze Nederlands moeten leren, terwijl zijn berichten van de eerste tot en met het laatste woord vol met spel-, grammatica- en interpunctiefouten staan. Daarnaast natuurlijk zijn uitermate laaggeschoolde manier van communiceren. Veel schelden, dreigen en discrimineren, maar weinig zeggen. Al lange tijd niet meer zo gelachen Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Georges Gilles de la Tourette zou zich schamen... wat een droevig geval, hoop dat hij/zij hulp aangeboden krijgt Eleanor Blancmange
Psychosammie Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Ik denk dat koffieshop inderdaad in een koffieshop zijn laatste hersencel heeft weggeblowd 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sjattuh Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
wolverine Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 opgeruimd staat netjes. je mag een mening hebben maar respecteer de spelregels of blijf weg zo moeilijk is de keuze toch niet. weeral eens een bewijs dat het een feit is dat veel mensen achter de pc denken dat ze alles kunnen/mogen. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
ronaldsl Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Wat was de reden dan voor deze helemaal idiote berichten ?
wortellica Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Ik weet niet wat ik hier op zeggen moet eigenlijk
Gene 1225 Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 Ik weet niet wat ik hier op zeggen moet eigenlijk Ik wel: geef die vent onmiddellijk een platencontract: dit is hiphop van het zuiverste kaliber, investeer in deze ruwe diamant... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Greatone Geplaatst: 6 december 2013 Geplaatst: 6 december 2013 #Kansloos * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen