Sprietje Geplaatst: 7 december 2013 Geplaatst: 7 december 2013 Dat wijst er toch op dat de diseqc-switches van slechte kwaliteit zijn met weinig overspraakdemping.
yoeri Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Geplaatst: 7 december 2013 ik zal morgen eens zien of er een merk op staat. welk merk raden jullie aan waar deze problemen zich niet mee zouden stellen? ook 4/1 natuurlijk.
Sprietje Geplaatst: 7 december 2013 Geplaatst: 7 december 2013 Spaun SAR 411 WSG. In Duitsland zie ik die voor ronde de €17,- staan.
yoeri Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Geplaatst: 9 december 2013 op de de disceqc staat niets te lezen van merk , enkel 1 2 3 4. neem aan dat dit wil zeggen dat het niet echt bekende merken zullen zijn. men heeft me ook al gezegd dat de m7 decoders gewoon met de sterkte va n het signaal niet genoeg hebben en ik een betere ( dus wss duurdere) decoder moet nemen. kan hier iets van kloppen of proberen ze me gewoon dure decoders te verkopen?
yoeri Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Geplaatst: 9 december 2013 mag die Spaun SAR 411 WSG zo buiten hangen of dient die afgeschermd te worden?
Sprietje Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Ja de Spaun SAR 411 WSG kun je zo buiten hangen. Die zit in een weerbestendige behuizing (WetterSchutzGehäuse). Zonder deze weerbestendige behuizing heet deze 4/1 switch SAR 411 F.
yoeri Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Geplaatst: 9 december 2013 die kan ik wel veranderen zonder teveel aan de afregeling van de schotel te zitten. zal eens kijken om ze te bestellen. bedankt.
Sprietje Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Omdat het om vier stuks gaat, loont het denk ik wel om ze in Duitsland te bestellen. Een satellietshop in Duitsland vindt je als volgt. Verander Google.nl in Google.de. Nu toets je Spaun SAR 411 WSG in en je vindt ze voor rond de €17,-.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen