Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb het met alle afstandsbedieningen van Dream gehad. Troepzooi van de eerste orde wat ze leveren. Meestal begint het na 1 jaar en komt er op de meest gebruikte toetsen een vochtige substantie wat voor slecht contact zorgt. Als je eenmaal hebt gehad komt het binnen de korste keren terug. Zelfs ontvetten met IPA van 99.9% helpt maar zeer tijdelijk. Ik heb nu op de toetsen zilverpapier gelijmt en dit lijkt enigzins te helpen

Geplaatst:

ene van een  800se lijkt me beter dan die van een 7020HD

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Ze werken wel hetzelfde,maar die van een 800SE gaat wel langer mé

post-41606-0-72972900-1386967160_thumb.jpg

post-41606-0-03109800-1386967174_thumb.jpg

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Sterker nog: ik gebruik nog steeds de eerste AB van de DM7000s. Die oude grijze. Heeft al ik weet niet hoeveel batterijen versleten maar werkt prima. De originele bij de DM8000 en de DM800se zitten in de doos...

Geplaatst: (aangepast)

Ze werken wel hetzelfde,maar die van een 800SE gaat wel langer mé

Nou die van een maat van me,(800se orgineel) is ook al kapot na een paar maanden, dus zo lang ging die niet mee.

die kreeg die van de eerste foto er bij geleverd

aangepast door wortellica
Geplaatst:

hallo,

Mijn ab van 7020HD werkt ook niet meer goed en heb  gebruik gemaakt van  ticket en dit is het antwoord

Sehr geehrte® julian gryncewicz,

in diesem Fall kann ich Ihnen anbieten, die Fernbedienung direkt zu uns einzusenden.
Sie wird dann direkt ausgetauscht. Die Bearbeitungszeit beträgt nur 1 Werktag. Ein Vorabaustausch ist leider nicht möglich.
Um die Abwicklung für Sie zu vereinfachen, möchte ich Sie bitten, dazu unser RMA Modul zu benutzen.
Dieses finden Sie auf unserer Homepage unter dem Punkt „Support“
http://www.dream-multimedia-tv.de/support

Dort werden Sie Schritt für Schritt durch den Anmeldevorgang geleitet.
Eine Kurzanleitung zur Nutzung des Moduls finden Sie zusätzlich als PDF im Anhang dieser Email.
Des Weiteren haben Sie die Möglichkeit über das RMA Modul, den Status Ihres Gerätes abzufragen, ggf. Angebote* einzusehen und diese anzunehmen oder abzulehnen.
Somit wird Ihnen der bestmögliche Service und ständige Transparenz des Reparaturvorgangs gewährleistet. (der Status wird 1x täglich aktualisiert)

Vielen Dank im Voraus.

Dus als ik mijn ab opstuur kost mij dat wel portokosten en ben wel enkele dagen zonder ab en nu????
dit wou ik maar laten weten

Geplaatst:

Hier ook problemen gehad met de 7020HD afstandsbediening. Sommige knoppen moest ik heel hard indrukken vooraleer de afstandsbediening reageerde. 

Ook ticket aangemaakt bij DMM, de kapotte afstandsbediening opgestuurd en enkele dagen later een nieuwe gekregen.

Sindsdien geen problemen meer ondervonden.

Ik moet ook toegeven dat de grijze afstandsbediening van mijn oude DM7000 van veel betere kwaliteit was. Die doet het nog steeds uitstekend.

Geplaatst:

@DM7020HD

Werkt de AB van de DM7000s ook op de DM7020HD?

Deze DM7000 heb ik ook gehad en inderdaad nooit problemen met de AB gehad.

Ja hoor, werkt uit de kunst.

Ik heb ook de oudere zwarte (nooit gebruikt) en 2 nieuwe en die werken uitstekend. Denk dat er bij Dream verschillende batches of wellicht leveranciers zijn. Kwestie van mazzel hebben denk ik..

Geplaatst:

hier ook 3 afstandsbedieningen getest en de werken allemaal op de 7020HD:

- de grijze van de DM7000

- de grijze van de DM800 first edition

- de zwarte van de DM800 first edition

Geplaatst:

hallo,

Mijn ab van 7020HD werkt ook niet meer goed en heb  gebruik gemaakt van  ticket en dit is het antwoord

Sehr geehrte® julian gryncewicz,

in diesem Fall kann ich Ihnen anbieten, die Fernbedienung direkt zu uns einzusenden.

Sie wird dann direkt ausgetauscht. Die Bearbeitungszeit beträgt nur 1 Werktag. Ein Vorabaustausch ist leider nicht möglich.

Um die Abwicklung für Sie zu vereinfachen, möchte ich Sie bitten, dazu unser RMA Modul zu benutzen.

Dieses finden Sie auf unserer Homepage unter dem Punkt „Support“http://www.dream-multimedia-tv.de/support

Dort werden Sie Schritt für Schritt durch den Anmeldevorgang geleitet.

Eine Kurzanleitung zur Nutzung des Moduls finden Sie zusätzlich als PDF im Anhang dieser Email.

Des Weiteren haben Sie die Möglichkeit über das RMA Modul, den Status Ihres Gerätes abzufragen, ggf. Angebote* einzusehen und diese anzunehmen oder abzulehnen.

Somit wird Ihnen der bestmögliche Service und ständige Transparenz des Reparaturvorgangs gewährleistet. (der Status wird 1x täglich aktualisiert)

Vielen Dank im Voraus.

Dus als ik mijn ab opstuur kost mij dat wel portokosten en ben wel enkele dagen zonder ab en nu????

dit wou ik maar laten weten

Wat probeer je te zeggen?

Vind je dat dmm eerst een leen AB moet opsturen?

:-s

ET8000

Geplaatst:

Hier ook problemen gehad met de 7020HD afstandsbediening. Sommige knoppen moest ik heel hard indrukken vooraleer de afstandsbediening reageerde. 

Ook ticket aangemaakt bij DMM, de kapotte afstandsbediening opgestuurd en enkele dagen later een nieuwe gekregen.

Sindsdien geen problemen meer ondervonden.

Ik moet ook toegeven dat de grijze afstandsbediening van mijn oude DM7000 van veel betere kwaliteit was. Die doet het nog steeds uitstekend.

dag masterw, mag ik vragen hoelang het nu al goed gaat, spreken we over weken, maanden,.... ?

maw; wordt het definitief opgelost of komt het snel terug?

Moet hier nml ook wreed mijn best doen om OK-te drukken.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...