frankie40 Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 (aangepast) Dag alle maal, ik ben nieuw hier , en helemaal geen kenner,Ik heb een Vu+unoAlles werkt prima , alleen als ik wil opnemen moet ik elke x opnieuw de harde schijf formatteren ,Wil ik weer op kunnen nemen ,Weet iemand hoe ik dit anders ik kan stellen , dat ik de hard schijf niet meer hoef te formatteren ,?Ik hoor het graag van jullieGr Frank 8 december 2013 aangepast door wiz titel aangepast
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 dat lijkt op een firmware (het huidig image) welke nog niet geactualiseerd is met updates voor de VU+ uno onder VTI images hoef je maar eenmaal de hdd, na automatische aankoppeling die hdd per apparaat / device manager aan te koppelen onder /media/hdd dan opslaan van de instellingen dan een herstart per menu (afstandbediening) maar let wel, de hdd moet in een uno op ext3 of ext4 worden geïnitialiseerd (dus partitioneren en formateren) bij hdd ' s met een ntfs filesystem loopt het niet vloeiend, ofwel je zet er de ntfs filesystem drivers uit de feed op de VU+ hoe jij verder moet is afhankelijk van wat er nu op je VU+ uno draait en wat het filesystem van de hdd is? ciao 1 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
frankie40 Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Geplaatst: 8 december 2013 Dag Tonskidutc Bedankt voor je antwoord , als het goed is ,moet het nu gaan lukken Zit nu alleen nog met mijn internet verbinding , te ,,, dat lukt me ook niet Weet u ook toevalig hoe ik dat in moet stellen ? Ik hoor het nog een x graag van u Gr Frank
dirocca Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Welke image (software) heb je er opstaan? Grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen