Frans B Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Gisteren een splinternieuwe 7072 origineel met nieuwe kaart geinstalleerd. Eerst natuurlijk geen beeld. Na 15 min was de kaart geactiveerd. Daarna geduurende 40 minuten steeds de melding 'steek kaart in de kaartlezer' Later werkte het weer normaal. Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen ? System Administrator (niet van deze site)
Rakker71 Geplaatst: 28 september 2002 Geplaatst: 28 september 2002 Kan het misschien zijn dat C+ net een bombardement op de oude keys heeft gezet en jij daarna een AU hebt gekregen waardoor uiteindelijk weer beeld. Iets anders kan ik ook niet verzinnen. Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Frans B Geplaatst: 28 september 2002 Auteur Geplaatst: 28 september 2002 Ik hoop het . Ik heb daarna niets meer gehoord dat er problemen zijn opgetreden. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 @frans Deze melding krijg je nog vaker, omdat je de originele firmware hebt. Mijn advies is patchen die handel naar 9.6 of 1.0. Hierna krijg je deze melding nooit meer. de balle
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen