de mon Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Is dat nu weer om HD te kleineren of voor de extra grote tv's scherp beeld te geven. Ik ben al content met de huidige HD,via sateliet ik verschiet soms nog van de kwaliteit. Of laat ik de Ultra HD maar wat links liggen om anderen jaloers te maken? 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
edbe Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 de meeste tv zenders zenden nog niet eens HD uit...... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Zuppelan Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Het is zeer verstandig om Ultra HD de komende paar jaar links te laten liggen. Het zijn voornamelijk de televisiefabrikanten die UltraHD willen. Televisiezenders zitten totaal niet te wachten om hun fonkelnieuwe HD-installaties af te schrijven. Ook uit Hollywood vooralsnog weinig animo. Voorlopig is er helemaal niemand die flinke bedragen gaat investeren in UHD-uitzending. Tegen de tijd dat het zover is heb je helemaal niets meer aan een UHDTV die je vandaag aanschaft, want tegen die tijd is er van alles aan de techniek veranderd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen