Gast Mimisiku Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 Ben op zoek naar een plugin die i.c.m. CCCam de pakketinfo weer kan geven. De PBM waarden dus. Heel vroeger met de Aston 1.05 zag je dan een rij PBM bitjes weergegeven als getallen van 01 t/m 64. Zelfde info die een officiële M7 ontvanger weergeeft. Heb wat op google gezocht maar niets nuttigs gevonden
Zilverster Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 @Mimisiku, Volgens mij zit die ( PBM ) info niet in CCcam verwerkt, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
theparasol Geplaatst: 8 december 2013 Geplaatst: 8 december 2013 oscam laat je de PBM wel zien tegenwoordig...
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 @Zilverstster, kon ook absoluut niets vinden over PBM's in CCCam (: @Theparasol Hmmm. Misschien toch maar eens voorzichtig aan OSCAM gaan denken dan.. Heb je een configuratie voor OSCAM voor de DM8000 waarin boven een CDS en onder een TVV kaart werkt en een lokale SHARE naar mijn 2de DMM?
Gerard 76 Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 die pakketinfo. staat dat in het kadertje van id? ik heb het er es bijgehaald thuis en de id-info van mijn kaarten es bekeken. er staat dan bijvoorbeeld c84000000000 of zoiets.
theparasol Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 klopt, daar staat in kadertje van id.
Zilverster Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 (aangepast) @Gerard 76, die pakketinfo.staat dat in het kadertje van id?ik heb het er es bijgehaald thuisen de id-info van mijn kaarten es bekeken.er staat dan bijvoorbeeld c84000000000 of zoiets. En dat in CCcam zelf, kan zijn in de laatste versie misschien, kan je even vertellen over welke versie van CCcam jij het hebt ? er staat dan bijvoorbeeld c84000000000 of zoiets. Dat zou wel kunnen kloppen, verschillen hebben te maken met welk pakket er op de kaart zit. Ik lees die gegevens zelf altijd rechtstreeks uit de kaart met behulp van bijv. een Mastera. Gegevens die jij geplaatst hebt zullen van een Seca 3 kaart zijn, instellingen op Seca 3 kaarten lopen van links naar rechts, op Seca 1 en 2 kaarten lopen deze van rechts naar links. Hoewel, als ik het op een andere manier lees en gezien het antwoord van @theparasol, heb je het terug kunnen vinden in Oscam , gr. Zilverster. 9 december 2013 aangepast door Zilverster You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gerard 76 Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Klopt ja,in oscam. Wel frappant..zie van 2 basiskaarten met hetzelfde abo toch verschillende id's De ene is c20000000000 en de andere c280000000000 Wel erg interessant :-)
Gerard 76 Geplaatst: 9 december 2013 Geplaatst: 9 december 2013 Wel grappig,heb hier een aantal kaarten die van de zomer al uit moesten staan maar nog steeds werken. Een basiskaart en 2 stb kaarten... Zolang het werkt de waarden es in de gaten houden... De ene stb had het admin op 27-12 staan,nu op 5-2 De andere nu ook...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen