Ga naar inhoud

is iedereen verslaafd aan tv kijken?probeer eens 's avonds naar iemand te bellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik denk zo dat de helft of meer van vlaanderen verslaafd is aan zijn televisietoestel.

probeer 's avonds rond een uur of 9 (21 uur) maar eens rond te bellen.

de helft neemt niet op,en als er dan eens een enkeling opneemt,dat vragen ze de ene al vriendelijker dan de andere om op een ander tijdstip terug te bellen want ze kijken naar programma x of Y.

wat zouden de meesten vlamingen doen,moest de tv niet meer bestaan?

zich stierlijk vervelen?

ik vind dat het tv toestel veel kapot maakt.

ik heb zojuist mijn rio pakket elektronisch opgezegd,ik kijk amper 5 uur tv in een ganse week.

ben ik een uitzondering?

u mening graag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Moet je eens merken wat ze gaan doen als ze geen TV hebben, dan komt je telefoontje ook ongewenst denk ik.

Ik denk dat je inderdaad een uitzondering bent met je <5 uur TV kijken per week.

Geplaatst:

amper 5 uur per week ? Kijk eens naar je nickname en onderschrift.....DAT snap ik niet helemaal.

ik ben GEEN commerciële tv kijker,en daar ben ik fier op!!! |blij geen TVV abonnee en CDS gebruiker meer te zijn

de handtekening hierboven is toch duidelijk,geen commerciële brol voor mij,en geen TVV en cds.

vroeger was ik fervent tv kijker,maar nu kunnen ze geen programma van 15 minuten uitzenden zonder te onderbreken voor reclame een echte schande.ik denk er zelfs aan mijn digitaal kabelabonnement ook op te zeggen,als ik tv kijk,dan is XBMC,youtube,en een hardware mediaplayer mijn beste vriend.je vindt tegenwoordig zoveel materiaal op het net,dat een abonnement echt een overbodige luxe is,en wil je eens het nieuws zien,dat echt deprimerend werkt,dan heb je nog altijd de openbare omroep in FTA via antenne.

en mijn nickname,dat is bedacht geweest toen sattv echt leuk was,het spelen met kaartjes e.d.maar het commercieel cardscharen maakt alles stuk,waardoor de kijker/consument steeds weer in de buidel moet tasten voor een nieuwe module en/of smartcard. 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Maar voor tv kijken ben je niet alleen aangewezen op je provider.

Hier kijken we erg veel naar gedownloade series zoals

Bones

Once upon a time

Vikings

Revolution

Almost Human

Greys Anatomy (alleen voor de vrouw) hahaha

Under the dome

En nog veel meer.

TV kijken is voor velen een vorm van ontspanning.

Dat is tegenwoordig in een drukke maatschappij niet verkeerd.

Waarom MOET je die telefoon opnemen?

Hoeft toch niet?

Als het dringend is dan wordt er wel herhaaldelijk teruggebeld.

Geplaatst:

En dan zit je elke middag en avond youtube en andere dingen op[ het internet te zoeken om te kunnen bekijken.

Ja dan kijk je geen TV maar op je monitor van de computer en zo hou jij jezelf voor de gek dat je geen TV-kijker zou zijn.

Met bellen zijn het hoogstwaarschijnlijk bekenden van je die aan het nummer kunnen zien door wie ze gebeld worden en daarom niet opnemen, het is maar een aanname in deze.

Geplaatst:

Maar voor tv kijken ben je niet alleen aangewezen op je provider.

Hier kijken we erg veel naar gedownloade series zoals

Bones

Once upon a time

Vikings

Revolution

Almost Human

Greys Anatomy (alleen voor de vrouw) hahaha

Under the dome

En nog veel meer.

TV kijken is voor velen een vorm van ontspanning.

Dat is tegenwoordig in een drukke maatschappij niet verkeerd.

Waarom MOET je die telefoon opnemen?

Hoeft toch niet?

Als het dringend is dan wordt er wel herhaaldelijk teruggebeld.

dat is nu ook iets dat ik absoluut NIET kan,dat is kijken naar serie's,je wordt veel te lang aan het lijntje gehouden,en in mijn ogen soms voor de zot gehouden.nee,geen serie's soaps e.d.

geef mij maar een goeie film,na anderhalf uur weet je de uitkomst,of een goede muziekzender.

en tv kijken ontspanning? :confused:  .....als je om de 5 voeten gebrainwasched wordt door dezelfde reclame,nee geef mij maar een pc en sat4all  :D

Geplaatst:

Als ze mij bellen (tenzij ik die gemist of niet gehoord heb) , pak ik op tot:

Niet na 3 uur 's nachts en niet voor 9 uur in de ochtend !!

Dan kunnen ze allemaal den boom in of zelfs (letterlijk) ontploffen :) !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

dat is nu ook iets dat ik absoluut NIET kan,dat is kijken naar serie's,je wordt veel te lang aan het lijntje gehouden,en in mijn ogen soms voor de zot gehouden.nee,geen serie's soaps e.d.

geef mij maar een goeie film,na anderhalf uur weet je de uitkomst,of een goede muziekzender.

en tv kijken ontspanning? :confused: .....als je om de 5 voeten gebrainwasched wordt door dezelfde reclame,nee geef mij maar een pc en sat4all :D

blijkbaar heb je niet goed gelezen.

gedownloade series die we hier kijken daar zit geen reclame tussen.

wel kijken we het via de tv.

dus tv kijken is niet per se live...

hier wordt amper live gekeken vanwege alle reclame.

deels daarom download ik zoveel.

Geplaatst:

blijkbaar heb je niet goed gelezen.

gedownloade series die we hier kijken daar zit geen reclame tussen.

wel kijken we het via de tv.

dus tv kijken is niet per se live...

hier wordt amper live gekeken vanwege alle reclame.

deels daarom download ik zoveel.

Nu doe ik een grote stap en neem aan dat je voor die series niet betaald. Ik vind reclame een acceptabele prijs om series te kijken en de makers/uitzenders daarvoor te betalen.

Geplaatst:

Gerard 76 je mist Grimm in het gedownloade rijtje, dat is toch wel de beste van allemaal! En The Tomorrow People is ook leuk!Almost Human daarvan vind ik de hoofdrol speler helemaal niets, maar ik geef het nog een paar afleveringen de kans.

Ik kijk hier zo´n 2 uur live TV per dag, waarvan een groot deel nieuws is, voor de rest kijken we wat we hebben gedownload.

Reclame is zwaar irritant zolang het series en films onderbreekt, zolang dat gaande is blijf ik downloaden.

Geplaatst: (aangepast)

Wij wachten meestal tot een serie uit is op schijf en kopen dan het hele gedoe.

Hebben we iets te doen in de wintertijd en we zijn niet zo bezig met hypes en/of volgen het in de kranten dus voor ons is het niet belangrijk om het 'live' te volgen. Maar wij vinden het juist wel heerlijk om op een regenachtige zondag lekker voor de TV te kruipen en een heel seizoen van XXX af te draaien.

Daarnaast kijken we redelijk wat TV, maar de stelling vind ik een beetje te. Ik kan makkelijk zonder TV. Er zijn zat dagen waar ik pas 's avonds laat klaar ben en in slaap val voordat de TV aan staat. Maar als ik niet veel te doen heb/geen zin meer heb en ik zie mijn vrouw alleen voor de TV zitten... ja dan kijk ik graag mee. 

Ik voetbal 3x per week en neem dan ook de telefoon niet op, of net voordat ik begin/moet gaan kap ik het gesprek af, ben ik dan ook voetbal verslaafd?

Ik werk toch snel 5 dagen per week, vaak wel meer, krijg je dan hetzelfde verhaal?

Mensen hebben een hobby en tenzij jij met iets komt wat interresanter is dan hun hobby dan snap ik het wel dat ze je afkappen, omdat ze simpelweg willen zien wat er gaat gebeuren.

Ik las vanmorgen iets over iemand die 30 series volgt.... dat lijkt mij meer dwangmatig worden dan de mensen die vrijdag avond gezellig met de familie naar Popstars of zo kijken.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Kijk voor 90% de publieke zenders.

Voor luchtige niet nadenk tv wat af en toe ook lekker kijkt moet je bij de commerciële zijn.

Lekker veel product placement programma's en dan op een manier dat het zó erg opvalt dat ik al niet meer wil kijken.

Of iemand echt toevallig die 'Antaris 455 Exclusief' wil kopen met zn gebleekte tanden en jonge vrouw. En dit op TV laat komen.

Sure....

Net als al die Discovery Channel series, (deels te zien op rtl7) die de naam 'reality' hebben, maar zwaar geregisseerd zijn.

Bijvoorbeeld 'Tanked' in de basis een erg leuk programma als aquarium/vis liefhebber, maar niet om aan te zien door de quasi spontane ruzie's/problemen.

Zit je eerst een kwartier te kijken naar een slecht geacteerd scenario over dat de 'baas' het toch echt wel gehad heeft met de luie werknemer.

Bagger tv !

Zo, dat moest ik even kwijt :-)

Ik denk dat we de komende jaren best wat veranderingen kunnen verwachten.

Waarom nog 17euro per maand betalen aan je kabel TV / CDS / KPN-abonnement ?

Straks neemt men voor de helft een netflix of NPO/RTL gemist abo-tje.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen