Ga naar inhoud

is iedereen verslaafd aan tv kijken?probeer eens 's avonds naar iemand te bellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben ook erg benieuwd wat er de komende 10 jaar zal gebeuren. Ik las dat Zwitserse onderzoekers het voor elkaar hebben om zonder de infrastructuur te hoeven aanpasen de bandbreedte 10x kunnen vergroten.

Ik denk nog steeds dat er straks alleen nog maar internet is en alles veel meer interactief wordt. Ook, en vooral, het TV kijken.

Tegen die tijd, met mijn online time die ik nu al heb ivm werk, dan mag je me wel verslaafd gaan noemen SatTV4Iedereen. In ieder geval verslaafd aan online zijn. ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

• Moderator
Geplaatst:

hi,

ik vind dat het tv toestel veel kapot maakt.

ik heb zojuist mijn rio pakket elektronisch opgezegd,ik kijk amper 5 uur tv in een ganse week.

ben ik een uitzondering?

Hoe moet ik dit dan interpreteren?

http://www.sat4all.com/forums/topic/336895-bierdopjecom-en-simply-releases-stoppen-ermee-na-sommatie-van-stichting-brein/?p=2203827

sattv4iedereen schreef op 8 december om 21:52

top offic,

ik gebruik legaal de gratise dienst van spotify,en de reclame valt in de namiddag zeer goed mee,3X in 5 uur,vind ik doenbaar.

ik zou dan ook voorstander zijn van een legale recente filmstream aanbod,die halverwege een minuut of 3 onderbroken is voor reclame.maak het in een android versie,die werkt op een android tv stick,en ik download nooit meer illegaal.dan kan het rio pakket voorgoed de deur uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

vroeger hadden ze geen televisie op de maandag... (in Nederland dan, andere landen weet ik niet)

misschien de oplossing?

maar ja de zaterdagavond?

Swiebertje

Een van de Acht met Mies Bouwman

The Hammonds

vrijdagavond

Willem Duys met Voor de Vuist Weg

Rich man, Poor man (Jordache)

en je had niet van die call-centre's met die studenten die je maar ongewenst bellen voor alles en nog wat wat je niet wenst

Geplaatst:

Nu doe ik een grote stap en neem aan dat je voor die series niet betaald. Ik vind reclame een acceptabele prijs om series te kijken en de makers/uitzenders daarvoor te betalen.

je betaalt toch kabel/satelliet abonnement+ auteursrechten.reclame zenders zouden volgens mij zelfs FTA of in het slechtste FTV moeten als het om rechtenkwestie's gaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen