Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn computer(laptop) start niet meer op, besturingssysteem windows 8.1, hij geeft aan; file: \Boot\BCD

Error code: 0x00000e9 ik kan daar niets mee daar er eerst windows 8 waarvan ik de installatieschijven wel van heb op zat, daarna via een update windows  8.1 erop gezet, ik kan nu geen herstelfunctie meer uitvoeren ,als ik dat probeer met de schijven van windows 8 geeft hij aan alsdat het geen geldig medium is,

nu wil ik alles eraf gooien en windows 8 opnieuw installeren, maar hoe moet ik dat doen?, of is er een andere oplossing?

G.Jansen. :(

Geplaatst:

bootrec /RebuildBcd  zou kunnen werken.

Tevens kan deze melding aangeven dat er geen goede communicatie is tussen harde schijf en laptop zelf, wat kan inhouden dat je harde schijf gewoon defect is.

Advies is, haal de harde schijf eruit en sluit hem aan op een andere pc (het is gewoon sata dus past ook in een pc).  Kijk of hij benaderbaar is....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

hallo het is opgelost, ik heb er gewoon de installatieschijven van windows 7 erin gedaan en hopla dat werkte, ik heb er nu

windows 7 op, en kan later windows 8 erop zetten, maar nooit meer windows 8.1.

Geplaatst:

Zeer waarschijnlijk is het gewoon een driver probleem geweest, het ligt echt niet aan 8.1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...