Ga naar inhoud


Goedkoopste DVB-C Enigma2 decoder


prowling

Aanbevolen berichten

de slingcatcher was duur en niet meer verkrijgbaar maar de "BOXEE" heeft sedert kort GRATIS de slingplayer app aan boord en die kan je 2de hands op marktplaats voor 50 euro al kopen dit werkt perfect in combinatie met de slingbox solo of de slingboxhd en kan je zelfs de epg mee bedienen en je opnames mee bekijken, enige nadeel is dat het zappen zelf of gebruiken van de menu's tergens traaag gaat +- 5 sec per clik....

de bowee hack zorgt wel voor 25% tijdswinst en je kan dan ook via USB er XBMC op draaien....

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja, ik kijk meestal maar naar enkele zenders, ga dus niet zo vaak zappen dus voor mij geen struikelblok, voor 50 euro goede full screen kwaliteir, zelfs op een 60" wat niet van de app op een iphone of ipad kan gezegd worden......en dat d-link de boel niet meer ondersteund, daar lig ik echt niet wakker van ...

Heb de boxee 2de hands enkel gekocht als ontvanger voor de slingbox dus de andere funcionaliteiten intereseren me niet echt, heb tevens ook nog een apple tv,  uw opmerken gelden ook daar, ligt ook in een hoekje gesmeten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, ik kijk meestal maar naar enkele zenders, ga dus niet zo vaak zappen dus voor mij geen struikelblok, voor 50 euro goede full screen kwaliteir, zelfs op een 60" wat niet van de app op een iphone of ipad kan gezegd worden......en dat d-link de boel niet meer ondersteund, daar lig ik echt niet wakker van ...

Heb de boxee 2de hands enkel gekocht als ontvanger voor de slingbox dus de andere funcionaliteiten intereseren me niet echt, heb tevens ook nog een apple tv,  uw opmerken gelden ook daar, ligt ook in een hoekje gesmeten.....

Heeft die Boxee ook scart output?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja dan had je je eerst beter in de specs moeten verdiepen. ik heb component vanuit mijn ET9500 op de Slingbox aangesloten en dan heb je ook HD content..

 

Gelukkig had ik dat ook gedaan en heb ik vandaag ook mijn hdmi--ypbpr converter ontvangen, maar nu werkt dat ding weer niet goed (beeld naar links verschoven, en noise in het beeld, ondanks ofc koper kabels). Heb maar vast een support ticket gemaakt richting de leverancier van die converter....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Alle off-topic discussie graag achterwege laten. Het is prima dat iemand de slingbox even als alternatief noemt, maar er ontstaan dan weer allemaal vragen over de slingbox of andere niet enigma2 gerelateerde producten en die horen in dit topic niet thuis. Start daarvoor een nieuw topic a.u.b.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...