Gast Sneker Geplaatst: 10 december 2013 Geplaatst: 10 december 2013 Er zijn condities op dvb-t ontvang de duitsers hier ook,wel af en toe wegvalle Is lekker mistig buite
OFDM Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Klopt, op dit moment ook nog. Het bereik van de condities was echter nog wel beperkt. Ik zit te wachten op de echte doorbraak want die kan in de winter enorm zijn! En het voordeel van condities in de winter is dat deze overdag niet of nauwelijks worden "afgebroken" door de zon.
Gast Sneker Geplaatst: 12 december 2013 Geplaatst: 12 december 2013 Klopt, op dit moment ook nog. Het bereik van de condities was echter nog wel beperkt. Ik zit te wachten op de echte doorbraak want die kan in de winter enorm zijn! En het voordeel van condities in de winter is dat deze overdag niet of nauwelijks worden "afgebroken" door de zon. Wie ondervind nu condities heb een andere antenne en onvang zenders die ik eerst niet zag
Gast Sneker Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 Nu weer condties,zooitje duiste zenders er bij op de konig antenne
Gast Sneker Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Nu weer condities ontvang RTV Utrecht perfect. temperatuur inversies nu al
Gast Sneker Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 (aangepast) Verticaal richting zuid nu stabiel RTV Utrecht http://www.konigelectronic.com/nl_nl/1101001 10 maart 2014 aangepast door Sneker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen