Ga naar inhoud


Waar gaat dat heen in nederland !


1pm

Aanbevolen berichten

Tja begin ik me nu weleens af te vragen eigenlijk , als je dat zo hoort allemaal nu komen de roemenen en bulgaren ons land binnen niet dat ik iets heb tegen deze mensen maar pff.

 

Als je ziet dat ze nu ook nog het werk voor onze neus gaan weghalen aan lonen van 2,50 p/uur ik was nl op de kerstmarkt in maastricht volgens mij werkt er 80 % allemaal polen /bulgaren/tjechen/ roemenen noem maar op ze kennen geen nederlands spreken .

In ons dorp is sinds 2 weken weer een asiel zoeker centrum geopend voor syriers nou mijn moeder woont er vlakbij staan 2 mensen in de garage bij haar belt ze me op ik zeg bel politie maar die vrouw is 91 komen ho maar dus zelf maar gegaan die waren ook nog brutaal man echt niet meer normaal .

En nu gaat de zorg erweer aan komen 14000 mensen worden ontslagen kan toch niet wat er allemaal gebeurt , ik vraag me weleens af die managers enz wat gebeurt daar mee ?

 

En niemand van de bevolking staat op en zegt eens en nu is het genoeg echt nederlands grote bek niks doen , ik weet niet wie dat gezien heeft op L1 dat gesprek tussen de wethouder van heerlen en een of andere afgevaargdige van geduputeerde staten over die bulgaren en roemenen zegt die gedeputeerde is goed of althans okay dat ze komen , wethouder gaat in verweer en zegt als ik hier op de kerstmarkt ga kjiken werken ze voor 2,50 p/uur dus uw optie van minium loon klopt ook niet komt uw van de achterkant van de maan !

Niet dat ik iets nogmaals tegen deze mensen heb maar zo gaan we lekker naar de kloten allemaal ben ik bang .

 

Zo dit is mijn zegje nu

 

1pm

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


troost U in belgie is het niet beter.als je bvb naar een kringloopwinkel gaat,werken 90% vreemdelingen en de helft kan gebrekkig nederlands.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal erger worden al die Oost Europeanen naar ons beloofde land komen, dan komen er nog meer werkenlozen bij in de bouw.

zelf merk ik dat nu ook, kan je aantal weken ergens werken dan kan je weer vertrekken zodat er weer een lading Oost Europeanen komen.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We zijn hier niet op een taal/grammatica forum, laten we ons beperken tot het onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...