Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 hallo sat vrienden wie o wie kan mij vertellen of internet via de satelite goedkoper is dan upc ik zit er wel heel veel op. ik betaal nou bij upc 47,50 maar wat kost het nou via de sat.???? ------------------------------------------------------------- beter een HUMAX in de hand dan 10 in de lucht. -------------------------------------------------------------
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Een veelvoud van wat je nu betaald ! En als je de goedkoopste oplossing via de sateliet neemt, mag je 2 films in de maand downloaden ! Als je in de bewoonde wereld woont waar een kabel aansluiting mogelijk is waarom zou je dan denken aan een sateliet verbinding ? Zolang de tarieven te hoog blijven, zal het alleen gebruikt worden vanaf zee, en gebieden waar geen kabel loopt, en daar zal het ook wel voor ontwikkeld zijn. Gr.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 aha dus het is niets ja ik ben er niet zo mee bekend. maar dat downloaden is dan echt niet veel.??
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Wel snel maar niet veel ! Kijk maar eens een paar topics terug, ze moeten het gewoon goedkoper maken, zowel de kabel als de sateliet dan maken veel meer mensen gebruik van het systeem en per saldo zullen ze er meer aan overhouden. Alleen de aanloop periode zullen ze natuurlijk moeten overbruggen en ze moeten zorgen dat ze ook daadwerkelijk voldoende bandbreedte kunnen bieden. Maar onze geweldige KPN investeerd liever in speelgoed, dure gebouwen en mensen met topfuncties die wanbeleid mogen voeren. Gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen