Ga naar inhoud


Channel 5 in januari met nieuw FTA kanaal op satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten

Channel 5 later is de naam van een nieuwe Britse zender die door Channel 5 in januari wordt gelanceerd via de satelliet. Net als Channel 5 gaat dit kanaal ongecodeerd uitzenden.

De nieuwe zender is een reactie op Channel 4 dat eerder dit jaar begon met de zender 4Seven, een vergelijkbaar kanaal waarop uitzendingen van het hoofdkanaal op een later moment nog eens kunnen worden bekeken. 5Later gaat ook uitsluitend programma's herhalen die voorgaande dagen op het hoofdkanaal te zien waren.

 

Lees verder in TotaalTV: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/14670/channel-5-in-januari-met-nieuw-fta-kanaal-op-satelliet.html

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste de vrije fries

 

Klopt, je bent altijd heel snel met meldingen over nieuwe zenders op allerlei satellieten. Soms kijk ik er wel even na maar de meeste keren niet omdat het vooral ook informatie is die bezitters van een draaibare schotel interesseren of iemand met een T90 die volgehangen is met lnb’s.

Ik denk dat mensen die slechts 2, 3 of 4 satellieten kunnen ontvangen de meldingen van je dikwijls ontgaan, zo ook bij mij.

 

Jammer dat deze nieuwe zender nu ook weer op de strakke Astra 2F spotbeam komt want die kan ik in Zuid-Spanje niet ontvangen met mijn Triax 115 met 4 lnb’s, wel heel prima de Astra 1N waar nu nog de meeste Engelse zenders op zitten.

Gelukkig werd gisteren bekend dat de overschakeling van de Astra 1N naar de Astra 2E pas in februari gaat plaatsvinden, dan kunnen we in ieder geval met de kerst en Nieuwjaar nog naar de vele mooie Engelse zenders kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...