Ga naar inhoud

Wat voor CanalDigitaal abonnement hebben jullie?

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

IK kijk : TOP HD Pakket met Fox eredivisi , verder HD+ via een Humax Nano, en dan als afsluiting het Ziggo Plus pakket, verdeeld over onze 3 Philips Ambilight TV`s.

Geplaatst: (aangepast)

In 1998 ben ik digitaal beginnen kijken met de Irdeto 1 kaart, ik kon toen naar alles kijken, behalve de C+ kanalen en de kanalen uit het basispakket.
In 2002 kon ik dan kijken met mijn Irdeto 1 kaart naar de C+ kanalen en de kanalen uit het basispakket.

In 2006 tot 2009 met Irdeto 2, settopboxpakket en later basispakket en op het einde het entertainmentpakket.

Ik heb er mooie herinneringen aan overgehouden want heb nog 100en films van C+ en de NL zenders.

Gestopt sedert 2009 met satelliet kijken, maar er zijn genoeg streams die ondertussen via internet te zien zijn en heb sinds 2006 digitale tv via adsl met HD zenders.
Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Standaard Pakket (alleen de FTV zenders Nederland 1HD /Nederland 2HD / Nederland 3HD)

Tot 1 augustus is dit mogelijk, daarna moet ik wat anders verzinnen.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen