Ga naar inhoud


Nog een sat4all forum?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Deze sat4all was er eerder. Maar liefst 5 jaar eerder!

Is dat parate kennis, een gokje of kan je dat ergens terug vinden? (wanneer een site in de lucht gegaan is)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gelukkig ontbreekt die inderdaad :D

Domain names in the .com and .net domains can now be registeredwith many different competing registrars. Go to http://www.internic.netfor detailed information.   Domain Name: SAT-4-ALL.COM   Registrar: WILD WEST DOMAINS, LLC   Whois Server: whois.wildwestdomains.com   Referral URL: http://www.wildwestdomains.com   Name Server: NS1.DREAMHOST.COM   Name Server: NS2.DREAMHOST.COM   Name Server: NS3.DREAMHOST.COM   Status: clientDeleteProhibited   Status: clientRenewProhibited   Status: clientTransferProhibited   Status: clientUpdateProhibited   Updated Date: 05-may-2013   Creation Date: 03-may-2005   Expiration Date: 03-may-2014 Last update of whois database: Thu, 12 Dec 2013 18:57:56 UTC 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet van het bestaan van sat4all varianten,maar heb er nooit over gerept,want de ene maakt deze hier belachelijk,en de andere laat ik erbuiten.deze vind ik hier goed,er zijn er wel die klagen over het streng beleid,maar dat is nodig om alles is goede banen te leiden.

ze doen het voor de hobby,waarvoor ik mijn petje ophef.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

die hebben wel een shoutbox waaraan het hier ontbreekt...helaas...

 

 

Die hebben we gehad maar dat was geen succes.

 

Er werd veel gezeurd om zo'n box maar toen hij er was maakte bijna niemand gebruik ervan. En als het gebruikt werd was het alleen voor onzin.

 

En deze site bestaat minmaal vanaf 2001 want zolang ben ik al moderator.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...