Ga naar inhoud


Registratiekosten bij het wijzingen van abonnement?


lujo

Aanbevolen berichten

Ik zit te denken om mijn Basis-pakket uit te breiden naar FamilyHD-pakket, echter wil ik voor alle zekerheid aan ervaringsdeskundigen vragen of je hiervoor registratiekosten van € 29,95 moet betalen of alleen €3,95

 

CanalDigitaal: "Registratiekosten bij een nieuw abonnement, € 29,95. Of activeringskosten bij een wijziging van uw abonnement: normaal € 9,95, bij online bestellen € 3,95."

 

Zoals ik het lees zijn die registratiekosten alleen voor de nieuwe klanten, maar met CanalDigitaal weet je het nooit.....

 

Wie heeft recent zijn pakket uitgebreid en wat heb je daarvoor extra moeten betalen?

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij opwaarderen van je abonnement betaal je alleen de activeringskosten € 9,95 via de telefoon en via internet (Mijn CanalDigitaal) € 3,95

Dit is per pakket, neem je nog een pakket, Eredivisie Life bijvoorbeeld komt er nog eens activeringskosten bij.

 

Eigenlijk wel vreemd activeringskosten, geld vragen omdat je een abonnement neemt waar ze je dankbaar voor moeten zijn ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen week via de site van CanalDigitaal (kaartwissel) een nieuwe smartcard besteld, ter vervanging van mijn huidige seca2 kaart. Ik heb een STBP pakket. De kaartwissel gebeurt onder de volgende voorwaarden:

 

U wilt uw huidige pakket behouden en u verlengt uw abonnement.

U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

Daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een factuur voor € 15,00 en betaalt deze vooraf.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan, ben het helemaal met je eens. Sterker nog, als je nu een abonnement voor een duur van 24 maanden betaal je nog 99 euro aan activatiekosten. Dat vind ik te triest voor woorden.......

Die €99,- zijn niet alleen activatiekosten maar ook een nieuwe smartcard en een schotel in jouw eigendom en ook nog een leenontvanger en monteur.

Het is maar wat je triest vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...