Sprietje Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Beste lujo Als je ALPS-lnb’s wilt gebruiken op de manier zoals ik met een foto heb aangegeven in bericht 24, dan heb je daar wel een Triax 88 voor nodig. Op een kleinere schotel gaat dit niet werken.
SaTJuNK Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 blijf in elk geval van die venton's af die heb ik eropgehad en was zeer snel blij dat ik ze eraf had zelfs met een paraplu erboven gemaakt was het shit en viel me het beeld weg met wat regen zie foto Waar heb je die regenkap weg ? Gaat die over alle 4 lnb's ? VU Duo4K SE
blackeyes Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 (aangepast) die heb ik zelf in mekaar geflanst van 2 plastic hoezen van 100 dvd spinnen 1 kant opengesneden en de onderkant half erafgehaald en die 2 aanmekaar gemaakt met een paar moertjes met bout en wat transparant kit zo past het over alle 4 de lnb's tip... je ken er eentje ook in de lengte doormidden zagen dan heb je er 2 die perfect zijn 1 helft past over 2 lnb's die bevestig je aanmekaar en zet ze met een paar t rips op je lnb's vergeet niet ong aan de zijachterkant 2 gaten te maken voor die dingen over de multifeet te schuiven 24 december 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
SaTJuNK Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 die heb ik zelf in mekaar geflanst van 2 plastic hoezen van 100 dvd spinnen 1 kant opengesneden en de onderkant half erafgehaald en die 2 aanmekaar gemaakt met een paar moertjes met bout en wat transparant kit zo past het over alle 4 de lnb's tip... je ken er eentje ook in de lengte doormidden zagen dan heb je er 2 die perfect zijn 1 helft past over 2 lnb's die bevestig je aanmekaar en zet ze met een paar t rips op je lnb's vergeet niet ong aan de zijachterkant 2 gaten te maken voor die dingen over de multifeet te schuiven Thanks m8 Ga ermee aan de slag als het iets droger is.. VU Duo4K SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen