Ga naar inhoud


Biedingsite, in 6 sec een 65" LED twv 9.995,95 gekocht !


ronaldsl

Aanbevolen berichten

quote

Wij willen jou nogmaals feliciteren met het winnen van een SONY LED-TV 65" voor slechts 50.32! (twv 9995,95)

end quote

 

 

Hel lijkt heel leuk en ook ik was even verrast. Vijf gratis credits en binnen 10 seconden... YES GEWONNEN !! Schermpje van de biedingsite maar even laten staan en even een nieuw venster geopend met google en even gezocht op de naam van de site....Tja, toen was de pret weer snel over....

 

Zijn er nou echt mensen die een Ipad / laptop of zo'n TV kunnen aanschaffen voor maar een paar tientjes ?

 

Groet, Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen idee of je echt iets kunt kopen voor een heel laag bedrag. wat ik wel weet is dat het volgens mij oplichters zijn, ik heb 3 maal een account aangemaakt met verschillende e-mail adressen elke keer kreeg ik 5 credits en elke keer na 4x bieden op de duurste goederen had ik gewonnen. maar daarna moet je een soort van abonnement nemen om de prijs op te eisen

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er drie in de berging staan...

wie maakt me los :D

 

.

.

.

.

.

geintje

3 sukkels ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

En eindelijk heeft Radar hier onderzoek naar gedaan. Conclusie: trap er niet in.

Waar Radar, opgelicht en Kassa nog altijd geen aandacht aan hebben besteed, maar wat ook wel een waarschuwing verdient: koop nooit bij Infurn of Designfurn. Op diverse forums waaronder die van Kassa staan vele honderden klachten van mensen die vooruitbetaald hebben voor mooie meubeltjes die nooit geleverd werden... Die sites gebruiken een nog simpeler valkuil dan die "veiling" sites: Het lijkt alsof het een 24uurs koopje is, zoals de legitieme sites Groupon, Marktplaats, Onedayfly ook hebben. Je komt op de site en ziet dat je nog maar kort de tijd hebt om dat koopje binnen te slepen. Klik, snel bestellen, adresgegevens snel invullen, versturen. Oh, nu vragen ze om betaling per credit card. Nou ja, zal wel goed zitten. Snelsnel anders zit ik ernaast. Vooral niet eerst even op Google kijken of ze wel betrouwbaar zijn, want daar is geen tijd meer voor.

 

Volgende keer dat je op die site komt, is diezelfde aanbieding voor dezelfde prijs en met de zelfde resterende tijd... en je bestelling komt met St Juttemis. De ene keer zitten ze in Amsterdam, dan weer in London, laatste keer dat ik keek in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

-----------------------------

# Mags"Het lijkt alsof het een 24uurs koopje is, zoals de legitieme sites Groupon, Marktplaats"

-----------------------------

 

Die Groupon lijkt mij nou echt niets na diverse berichten daarover gelezen te hebben in de zoekmachine en ja op marktplaats moet je ook goed opletten.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal misschien aan mij liggen,maar ik dacht,vooraleer een firma geld konden aanvaarden via een kredietkaart,heel streng gecontroleerd waren?Blijkbaar dus niet,want je zou toch denken als heel veel mensen klagen aan de kredietmaatschappijen,dat ze die firma toch blokkeren,of het zit zo ingenieus in elkaar,dat ze niet direct weten,wie ze nu moeten afsluiten. :confused:

Of heb ik verkeerd begrepen,dat iedere zaak louche of niet,geld kan aanvaarden met een kredietkaart  :confused:

Ik ga voortaan met de gezegde van moderator michel door het internet,hij schreef hier al dikwijls,goedkoop,te mooi om waar te zijn. :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rare gedachte. Waarom zou de credit maatschappij dat voor jou moeten uitzoeken? Dat is toch onmogelijk? En waar zit jouw eigen verantwoordelijkheid?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...