Beheerder Michel Geplaatst: 16 december 2013 Beheerder Geplaatst: 16 december 2013 Dat is wel heel erg groot, gebruik je een CI module? Ik zou niet weten wat een CI module met het beeld, laat staan het formaat van je TV te maken zou moeten hebben. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satcat Geplaatst: 16 december 2013 Geplaatst: 16 december 2013 Ik zou niet weten wat een CI module met het beeld, laat staan het formaat van je TV te maken zou moeten hebben.Voor gecodereerde zenders geldt; geen CI = geen beeld. @Ilseonline Ik heb geen CI en kan dus alleen Ned 1/2/3 kijken op DVB-T.
Beheerder Michel Geplaatst: 16 december 2013 Beheerder Geplaatst: 16 december 2013 Ik bedoelde uiteraard de kwaliteit van het beeld, want dat bedoelde ilseonline ook. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Cobus R Geplaatst: 19 december 2013 Geplaatst: 19 december 2013 Zowiezo moeten de tv makers de beeldverbeteraars eens standaard uitzetten vooral als je hdmi gebruikt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Johan45 Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 De decoders van Digitenne maken gebruik van een scartkabel, een hdmi aansluiting zit hier niet op. Voor wat de CI betreft, voor Digitenne kies je beter voor een CI als je TV een DVB T ontvanger heeft De decoders maken gebruik van een scartkabel en dat levert kwaliteit verlies op. Vult u rustig aan !!!
clemens2 Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 Digitenne is inderdaad het beste in beeldkwaliteit met een ingebouwde ontvanger. Om nou te beweren dat een tv na 2 jaar verouderd is lijkt me sterk. De meeste grote merken brengen elk jaar rond maart, april nieuwe modellen uit dus niet om de 2 jaar. Maar dan nog is het na 2 jaar niet verouderd. Om gelijk maar iets nieuws dan mee te delen binnenkort komt panasonic met een dual cam voor in je tv. Hiermee zijn alle andere televisies nog niet verouderd. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen