watnouweer Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Hallo beste mensen, ik ben eigenlijk een leek met dit soort zaken; Ik het een vu +ultimo met wifi adapter, onze pc zit met kabelverbinding op een standaard wifi router van kpn. Met openwebif kan ik probleemloos alle zenders streamen ook hd op de pc via de wifi. Nu wil ik naar de galaxy tab 2 streamen mgv enigma tv. Maar nu moet ik hier allerlei codes invoeren;serverurl (ip dns) ip van de router of van de vu+?, webpoort,? streampoort?, wachtwoord, het wacht woord is het wachtwoord van de router? en wat moet er bij de overige ingesteld worden bitsnelheid,video schaal, audiobitsnelheid e.d Ik heb van alles geprobeerd, ik krijg alleen zwart beeld, sd zenders doen het ook niet. Ik heb een vlc app op de tablet staan. Wie kan een goed licht op dit probleem schijnen? (de ontvanger: openpli 3.0 kernel3.1.1 enigma 2013-08-02 )
jeevanhoof Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Hoi, instaleer anders eens dreamdroid. Maak een profiel aan Geef dit de naam bv. VU Hier vul het IP adres van je VU in. Bij de poort kies je 80 Gebruikersnaam : dreambox Paswoord : root (of was het nu net omgekeerd?) Kies het profiel en de app maakt verbinding met je box. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jürgen Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 Als er niets gewijzigd is dan is de standaard Gebruikersnaam : root Password : leeg laten dus niets invullen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021