Ga naar inhoud

Disecq probleem met een heleboel frustraties

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij moet even de correcte DiseqC instellingen ontvangen. De meeste GSO schotels gebruiken afzonderlijke H en V LNB's die door de SMS en SAR worden gekoppeld (dit vanwege de vrije keuze van iedere gebruiker). Na de SAR zit een SUR switch die door de gebruiker van het appartement wordt bediend. Slimste is om gewoon de instellingen uit je werkende box te 'hengelen' en deze weer in je nieuwe te plaatsen..

• Moderator
Geplaatst:

Dat zou kunnen betekenen, dat hij een ontvanger moet gebruiken welke Diseqc 1.1 ondersteunt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Alle ontvangers via de zwarte markt verkregen soms?

Dit gezien de prijs stelling en het gemakkelijk omruilen.

Dat verklaart zijn problem natuurlijk helemaal (sic)

Mooi antwoord. Als een van de kinderen thuis bij een van jullie komt klagen:

"Papa, mama ik heb ik mijn onderbroek geplast en nu is mijn broek nat" is jullie antwoord dan ook. Ja joh, ondergoed is gekocht bij de Wibra daarom lekt hij door naar je broek.

Ik heb vandaag even gesproken met de verkoper dat ik er "simpel" van begin te worden, nu gaat hij kijken of hij zelf eens langs kan komen om het in orde te maken. 

De laatste ontvanger is trouwens een "Vizyon" (Turks) de andere 2 waren "Vision" (Marokaans)

Terugkomend op "Sprietje" Ik heb 2 andere ontvangers hier geprobeerd die wel werken, ook mijn ontvanger aangesloten op een rechtstreekse Turksat sattelliet, ook zonder problemen. Daarbij heb ik nu een ontvanger met disecq 1.1 en disecq 1.2 ondersteuning.

Er zou toch een oplossing moeten zijn om het op te lossen?

Geplaatst:

Beste Mimisiku

Bij een multiswitch wordt helemaal geen SAR en SUR-switch meer gebruikt. Het enigste wat je nodig hebt met een 16 of 17 / 4-> multiswitch is een ontvanger die met diseqc-1.0 overweg kan. Zie ook de specificatie van de multiswitch. Ik zou me bijna geen ontvanger meer voor kunnen stellen die niet met diseqc-1.0 overweg kan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen