Ga naar inhoud


Wederom Aston 1.07 module


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een aston 1.07 versie 2.17, welke ik in combinatie met mijn Topfield PVR5510 tot tevredenheid heb gebruikt.

Mijn huidige ontvanger. Clarke-Tech 6600 sst plus werkt zowel direct op mijn Canaal Digitaal kaart als ook in combinatie met de Aston.

Ik bemerkt echter geen verschil in ontvangstcondities. Een meest voorkomend probleem in beide situaties is  Beeld stopt "gecodeert kanaal".

Kan het upgraden van de Aston naar versie 2.26 hier mogelijk helpen ?

 

Bij voorbaat dank voor suggesties..................robtopf.....................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bekend is dat vanaf 2.18 de meeste problemen verholpen zijn.

Dus ja, upgraden naar 2,26 kan helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat je met de Topfield 5000 series mogelijk zelf een upgrade kan uitvoeren.

Zou dat met mijn Topfield 5510PVR mogelijk zijn en weet iemand hoe dit uit te voeren ?

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Aston 1.07 kan geupdateworden naar versie 2.26 met een Topfield 5xxx/6xxx pvr

http://www.sat4all.com/forums/topic/310010-aston-dual-226rec/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klopt dat je versie 226 nergens kunt vinden. Die hebben alleen maar de dealers. Je zult dus langs een satellietshop moeten gaan. Die zetten tegen een zeer geringen vergoeding (of gratis) de nieuwe software er in.

Wat een kolder die file heeft jarenlang gewoon op het net gestaan,  als topfielder mij even een email adres geeft zal ik hen de 2.26 file wel even toe sturen.

 

Groetjes..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terradon

 

Kan je de file niet ff zippen en als bijlage plaatsen.?

Dan hebben andere gebruikers er misschien ook wat aan ..

Neem aan dat jij als mod wel grotere bestanden hier kan plaatsen ik kan dat filetje wel naar jou sturen dan is het ook weer opgelost. 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun toch ook inzippen in parts van 5 MB of iets dat past? en verspreid je het gewoon over 2 of 3 berichten.

Klopt had ik ook al aan gedacht maar met het samenvoegen van die twee bestanden kan het dan weer fout gaan, ik mail wel dan heb je het hele bestand en als diegenen die het bestand nu dan ook hebben dit weer ter beschikking stellen dan is het  "probleem" ook weer opgelost....sat4all toch....

 

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...