Ga naar inhoud


fijne en gezellige Kerstdagen 2013 gewenst


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Beste lezers en leden van sat4all.com

 

Ik wens jullie een heel fijne Kerst.

Maak er een mooi feest van.

 

zo waar; velen hebben vakantie, vrije tijd, kunnen samen zijn, weer eens samen zijn na zoveel tijd, kunnen sporten

 

hopelijk gebruiken jullie de laatste dagen van het jaar weloverwogen om die kerst niet gestrest maar ontspannen tegemoet te treden.

koop niet teveel, wens niet teveel, schenk je aandacht en geef je zelf ook eens rust

 

ook aan alle die wel moeten blijven werken, brandweer / politie / zorg verplegers / leveranciers en goederentransport / middenstand en winkeliers...

 

een heel fijne kerst aan jullie en verspil je tijd en geld niet aan het belangeloze of aan nodeloze zaken.

met vriendelijke groeten

 

one week to go

 

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


vanuit het verre belgië ook een fijn kerstfeest voor alle leden 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal hele fijne feestdagen ik zou willen zeggen geniet ervan !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij ook,aan alle lezers,leden,moderators en medewerkers.

ik hoop dat we in 2014 terug kunnen genieten van het sat4all board

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar voor u allemaal.

 

Feliz Navidad y Feliz Año Neuvo a todos y cada uno de ustedes.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...