Ga naar inhoud


waarom een basispakket?je koop toch ook rechtstreeks direct je wil bij de bakker


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

zal wel aan mij liggen,maar begrijp nog altijd niet dat je bij iedere tv aanbieder een basispakket moet nemen eer je een beter betalend pakket wil nemen.

als ik liever een pistolet eet,dan een brood,dan zegt de bakker toch ook niet;

ach je zou graag 5 pistolets kopen?

Akkoord,maar dan "moet" je eerst een wit brood kopen en een sandwich,dan kan je pas je 5 pistolets kopen

 

Nou ik snap het niet, immers als je bij diezelfde bakker komt en zegt die krenten in het brood zijn wel lekker, die wil ik, dus peuter ze er maar uit en de rest van het brood mag je houden.

Dan denk ik dat je geen bakker zo gek zult krijgen of als je een handige bakker tegenkomt zal die zeggen "prima geen probleem", laat je voor de krenten net zoveel als voor het hele brood betalen en zegt dan "omdat jij het bent krijg je er het brood er voor deze keer gratis bij". ;)

Koop je een auto dan koop je ook eerst de basis en daarbij de nodige opties en ook niet alleen de opties.

 

En waarom? Omdat er veel zijn die altijd voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten, alleen de krenten uit de pap eten en je met de rest laten zitten.

Want als zo'n provider zegt van "prima dat kost je dan 25 euro" dan staan ze weer op de achterste benen omdat er tussen het basispakket en het gewenste pakket maar 5 euro verschil zit en dan worden ze afgeschilderd als oplichters enz. en daar zitten ze toch ook niet echt op te wachten.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Stel dat er echt een provider is die het je mogelijk maakt om uit het scala van kanalen te kunnen kiezen. Jij ziet alleen jouw kant van het verhaal, maar wat dacht je van de rompslomp die dit teweeg brengt om er daadwerkelijk voor te zorgen dat jij alleen de kanalen kan zien die jij hebt gekozen?

 

Denk je niet dat zo een administratief en technisch systeem opzetten en onderhouden niet vele malen duurder zal zijn dan om kanalen te groeperen in kiesbare pakketten? Zelfs dat is al een klus op zich.

Het zal denk ik (los van het feit dat de nederlandse regering heeft bepaald dat dit niet mag) een heel duur concept worden waardoor je hier geen business case voor rond krijgt om dit op een kosten effectieve manier te kunnen exploiteren.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ongecodeerd basispakket (satelliet is en blijft bijzaak voor de overheid) dat nu net doorgebroken lijkt nu UPC de codering eraf heeft gehaald, zou ook niet kunnen bestaan als je iedere zender afzonderlijk moet kunnen abonneren. Laten we zeggen dat je 50 cent kan besparen (wat lang geen zekerheid is), een ongecodeerd basispakket is dan een veel groter belang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar "gewoon" live kijken is niet erg moeilijk en zonder extra kosten.

 

http://www.npo.nl/live/nederland-1

 

Werkt goed.

Dit programma is in dit land niet te zien wegens auteursrechten.

 

 

Werkt dus niet overal goed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...