Ga naar inhoud


Beveiligingsprobleem of .... met downloaden in WIN 8.1


Jürgen

Aanbevolen berichten

Op zich ben ik prima tevreden over WIN 8.1 maar ondervond gisteren toch een probleem met het downloaden van een file die zich overigens vreemd of eigenlijk niet presenteerde.

Dezelfde handelingen uitgevoerd op mijn oude laptop met WIN XP leverde geen problemen op dus in eerste instantie zou ik zeggen dat het aan mijn WIN 8.1 configuratie of beveiliging ligt.

 

Als ik in WIN 8.1 de site aanklik dan zie ik een scherm met de gegevens van het programma wat ik wil downloaden maar de Download knop ontbreekt.

Ik krijg ook geen enkele foutmelding of Pop-Up waar ik gewaarschuwd wordt.

 

Als ik hetzelfde uitvoer op mijn oude laptop met WIN XP dan zie ik hetzelfde scherm maar nu met een Download knop en kan ik dus ook het betreffende programma downloaden.

 

Heeft iemand een advies waar ik de (beveiligings)instellingen van WIN 8.1 kan wijzigen zodat ik het volgende keer niet meer tegen dit probleem aanloop?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien kan die site gewoon niet overweg met IE 11?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses, vergeten aan toe te voegen dat ik de download niet met IE heb uitgevoerd maar met Chrome en FireFox en beiden deden het niet.

 

Uiteindelijk het probleem opgelost door een recente Image back-up terug te zetten.

Ik denk dat het heeft te maken met het feit dat ik problemen heb (had) met de Bladwijzers in Chrome en daarmee aan het klooien ben geweest.

Je denkt altijd dat je niets hebt gewijzigd meer het gebeurt toch sneller dan je denkt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...