Ga naar inhoud


hoelang zou de vrt nog uitzenden in dvb-t,voordat het dvb-t2 wordt?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

momenteel zendt de vrt in belgie nog uit in dvb-t.We weten allemaal,dat dvb-t2 voor de deur staat.

Ik zou een dvb-t stick kopen voor mijn laptop,maar mijn vraag is,hoelang zal de vrt nog uitzenden in dvb-t vooraleer ze overgaan naar dvb-t2?

Er zijn hier wel al dvb-t2 uitzendingen,maar die zijn allemaal gecodeerd.

Ze gebruiken gesloten kastjes,zodat het waarschijnlijk niet mogelijk is,de dvb-t2 stick met een reader en geldige smartcard beelden te verkrijgen.

Dit kan in nederland wel zeker met digitenne?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je vraag is wat onduidelijk.

Als je vraag is:Komt er in Nederland dvb-t2?, dan wordt het antwoord volgens mij: Nee.

En daarmee is de vraag tevens beantwoord of er gesloten dvb-t2 kastjes gaan komen.

 

Of bedoelde je de vraag niet zo?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraag is wat onduidelijk.

Als je vraag is:Komt er in Nederland dvb-t2?, dan wordt het antwoord volgens mij: Nee.

En daarmee is de vraag tevens beantwoord of er gesloten dvb-t2 kastjes gaan komen.

 

Of bedoelde je de vraag niet zo?

Ik heb het over de belgische situatie.

In belgie worden de publieke omroepen uitgezonden in dvb-t.

Daarnaast is er een commercieel bedrijf,dat diverse zenders aanbied in dvb-t2 middels gesloten kastjes.

een dvb-t stick kost 30€,maar een dvb-t2 kost er algauw 98€.Maar als de vrt stopt in dvb-t,is mijn stick waardeloos.

Maar een dvb-t2 stick die zoveel meer kost,is hier ook niet veel waard,want dit commercieel bedrijf gebruikt nagra,

Daarom de vraag is er iemand die weet hoelang de vrt nog uitzend in dvb-t?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik neem aan dat de vraag retorisch is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuur eens een mail naar de dvb-t uitzenders

neem hier effe contact

zij zullen je vraag normaal toch kunnen beantwoorden denk ik

http://www.vrt.be/contact

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien alle VRT zenders uitgezonden kunnen worden in 1 DVB-T mux, waarom dan overschakelen naar DVB-T2.

daarmee tref je een kleine groep kijkers, die weer moeten investeren.

Simulcasten lijkt mij onmogelijk bij gebrek aan ruimte in de ether en de kosten.

tenzij de politiek het anders beslist, maar dat is niet voorspelbaar...

 

zelfde redenering gaat op voor DAB(+)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...