Gast mbo Geplaatst: 20 december 2013 Geplaatst: 20 december 2013 Ik wil graag SyFy ontvangen, maar heb een familiepakket bij CD. Om voor 1 kanaal naar top pakket te gaan, vijnd ik overdreven. Ik heb CD wel eens gevraagd of ik voor een paar euro alleen SyFy erbij kon krijgen, maar dit was niet mogelijk. Is er een andere mogelijkheid om alleen SyFy te verkrijgen, buiten CD om?
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 december 2013 Geplaatst: 20 december 2013 Voor SyFy is EntertainmentHD pakket noodzakelijk. Dus geen Top pakket (net gekeken bij CanalDigitaal). Of je dit wil betalen is natuurlijk geheel je eigen keuze. SyFy is zonder abonnement niet te ontvangen. Zitten overal achter een decoder.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 december 2013 Moderator Geplaatst: 20 december 2013 En over andere methodes wordt hier niet gesproken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 20 december 2013 Geplaatst: 20 december 2013 Je kan de astra2 ook ontvangen zit ook syfy op vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten