Ga naar inhoud


wat zou de freq. zijn dat de draadloze therm.gebruikt bij vaillant cv.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

mijn broer heeft een cv,waar de verbinding tussen de cv en de thermostaat draadloos is.

Het gaat om een vaillant vrt 350 f.Ik heb gespeurd op internet,maar enkel handleidingen en promotiefilmkes gevonden.

In dit appartementsblok staan 8 dergelijke cv,en er zijn daar maar liefst 11 draadloze wifi signalen en nog een reeks bleutooth signalen.

Waarom deze vraag,de cv reageert niet op de input van de thermostaat.

Als je dus de thermostaat hoger zet,dan de temperatuur in de woning,zou je (denk ik) reactie moeten verwachtende zijn van de cv.Dit ook niet na enkele minuten,omdat we dachten dat er mogelijks wegens veiligheidsredenen vertragingstijden zouden kunnen opzitten.

Er is vandaag bij mijn broer een technieker langs geweest,en die wilde niet echt erop ingaan als mijn broer de freq. vroeg.Toen mijn broer melde dat er veel draadloze signalen waren,bekende noch ontkende hij,dat deze signalen mogelijks de communicatie tussen thermostaat en cv zou verstoren.

Daarom nog is mijn vraag,weet iemand deze freq.?

Voor de duidelijkheid,wil ik nadrukken,dat wij geen slechte bedoelingen hebben om deze freq. moedwillig te gaan verstoren,is zelfs strafbaar,maar ik meld dit om misverstanden te voorkomen.

De cv werkt nog niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...