Ga naar inhoud


Vu+Duo start niet op


marcel1962

Aanbevolen berichten

er zijn mensen die hebben hem nog staan uit 2010 en werkt, hij was amper enkele maanden op de markt ( 2009 )

het is voor zijn oorspronkelijk doel een prima receiver,

met een maar, die slechte componenten op het moederbord die we kennen waar je echter voor nog geen euro investeren enkele jaren lang plezier van hebt.

 

het elco probleem is ook al jaren bekend, hoe eerder je het aanpakt des te langer leeft je receiver.

 

een nieuwe kopen van dit type model DUO, zou ik echter niet meer doen

hij wordt immers ook niet meer gemaakt

je hebt daarbij dan dus ook kans dat je een cloon op de kop getikt hebt ( die worden wel nog nieuw aangeboden )

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met niet rendabel bedoel ik áls je hem door een professionele reparateur zou laten maken. Die rekenen €11 voor de onderdelen, €5 kleinmateriaal (soldeertin) en dan arbeidsloon variërend van €50 tot €96. Dus al gauw €65 minimaal. Tel daarbij de afschrijving van de Duo en een snelle nieuwe €169... Vandaar mijn redenatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reparatie koste mij welgeteld 2,8 €, alle 3 de elco's zijn vervangen en voorzien van een keramische condensator om het gekende probleem te voorkomen.

 

Hoe eerder je deze reparatie uitvoert hoe minder de kans dat de spanningsregelaar A0Z1021A1 komt te overlijden.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/353167-vu-plus-duo-start-niet-meer-op/

 

scrol naar onderaan

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...