Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het ip komt niet op schermpje in ''stop '' mode , normaal komt dat het er toch op ?

kan mijn box niet bereiken voor een flash

bij een netwerk test is alles ok

ik heb geen ontvangst meer met mijn box , vandaar da ik wil flashen , hopelijk helpt dat

met een andere ontvanger heb ik wel ontvangst , raar niet

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Is dat misschien een beveiliging? Updaten via wifi is niet erg verstandig. Stel je voor dat de wifi verbinding wegvalt tijdens het flashen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst: (aangepast)

het ip komt niet op schermpje in ''stop '' mode , normaal komt dat het er toch op ?

kan mijn box niet bereiken voor een flash

bij een netwerk test is alles ok

ik heb geen ontvangst meer met mijn box , vandaar da ik wil flashen , hopelijk helpt dat

met een andere ontvanger heb ik wel ontvangst , raar niet

hoezo geen ontvangst ?als je op de andere box wel kunt kijken zou het aan de software kunnen liggen

probeer dat eerst

had  hier ook problemen met de internet explorer  11 ander er op gezet toen was het goed  flashen ging niet met Firefox wel

maar de ip moet inderdaad  op je scherm komen  in stop mode aders kun je er niet bij

als je netwerk goed is moet je er bij kunnen probeer Firefox eens

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Ja hoor, gaat wel áls je tenminste een WiFi bridge gebruikt. Een WiFi stick in de USB zal i.d.d. niet gaan werken. De USB drivers worden immers nog niet geladen door de bootloader. Je zet de box in stop-modus door hem helemaal uit te zetten. Minuutje wachten, dan weer aanzetten terwijl je de stand-by toets ingedrukt houd. Na de melding Dream Multimedia verschijnt dan DHCP en het IP nummer gevolgd door *STOP*

Geplaatst:

Ja hoor, gaat wel áls je tenminste een WiFi bridge gebruikt. Een WiFi stick in de USB zal i.d.d. niet gaan werken.

de dm8000 heeft toch ingebouwde WI-FI

VU+ ultimo en ultimo 4K

Geplaatst:

Hoe aktiveer jij de "stopmode"dan ?

En flashen via wifi gaat vlgs. mij sowieso niet.

vroeger deed ik dat toch , laptop via WI-FI , maar de dm8000 was toen nog wel aangesloten via utp kabel

VU+ ultimo en ultimo 4K

Geplaatst:

Ja, lees mijn eerdere bericht. De WiFi drivers worden niet geladen tijdens de boot en SSL. Die ondersteunt alleen serieel en LAN en CF.. Je WiFi drivers zitten in de images!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...