SIMBAke Geplaatst: 20 december 2013 Geplaatst: 20 december 2013 het ip komt niet op schermpje in ''stop '' mode , normaal komt dat het er toch op ? kan mijn box niet bereiken voor een flash bij een netwerk test is alles ok ik heb geen ontvangst meer met mijn box , vandaar da ik wil flashen , hopelijk helpt dat met een andere ontvanger heb ik wel ontvangst , raar niet VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Mojo Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Is dat misschien een beveiliging? Updaten via wifi is niet erg verstandig. Stel je voor dat de wifi verbinding wegvalt tijdens het flashen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
DIGIWIEW Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 (aangepast) het ip komt niet op schermpje in ''stop '' mode , normaal komt dat het er toch op ? kan mijn box niet bereiken voor een flash bij een netwerk test is alles ok ik heb geen ontvangst meer met mijn box , vandaar da ik wil flashen , hopelijk helpt dat met een andere ontvanger heb ik wel ontvangst , raar niet hoezo geen ontvangst ?als je op de andere box wel kunt kijken zou het aan de software kunnen liggen probeer dat eerst had hier ook problemen met de internet explorer 11 ander er op gezet toen was het goed flashen ging niet met Firefox wel maar de ip moet inderdaad op je scherm komen in stop mode aders kun je er niet bij als je netwerk goed is moet je er bij kunnen probeer Firefox eens 21 december 2013 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
satfanatic Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 (aangepast) Hoe aktiveer jij de "stopmode"dan ? En flashen via wifi gaat vlgs. mij sowieso niet. 21 december 2013 aangepast door satfanatic vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Ja hoor, gaat wel áls je tenminste een WiFi bridge gebruikt. Een WiFi stick in de USB zal i.d.d. niet gaan werken. De USB drivers worden immers nog niet geladen door de bootloader. Je zet de box in stop-modus door hem helemaal uit te zetten. Minuutje wachten, dan weer aanzetten terwijl je de stand-by toets ingedrukt houd. Na de melding Dream Multimedia verschijnt dan DHCP en het IP nummer gevolgd door *STOP*
satfanatic Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Probeer dan maar eens de downtoets ingedrukt te houden ipv de standby toets ! Succes met flashen dan. vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
SIMBAke Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Geplaatst: 21 december 2013 Ja hoor, gaat wel áls je tenminste een WiFi bridge gebruikt. Een WiFi stick in de USB zal i.d.d. niet gaan werken. de dm8000 heeft toch ingebouwde WI-FI VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Geplaatst: 21 december 2013 Hoe aktiveer jij de "stopmode"dan ? En flashen via wifi gaat vlgs. mij sowieso niet. vroeger deed ik dat toch , laptop via WI-FI , maar de dm8000 was toen nog wel aangesloten via utp kabel VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Ja, lees mijn eerdere bericht. De WiFi drivers worden niet geladen tijdens de boot en SSL. Die ondersteunt alleen serieel en LAN en CF.. Je WiFi drivers zitten in de images!
jeevanhoof Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Hoi, het kan ook aan je router liggen. Start die eens terug op. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen