Johan45 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Heb hier toevallig een soortgelijk geval. Een kennis van mij heeft twee kaarten met abonnement. Eén kaart zegt hij per brief op met alle gegevens die CDS verlangt en het kaart nummer dat opgezegd moet worden. Vervolgens krijgt hij twee keer een bevestiging van opzeggen voor zowel kaart nummer 1 en kaart nummer 2. Hij heeft het er maar bij gelaten en is nu geen klant meer bij CanalDigitaal.. Vult u rustig aan !!!
dunhans Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Mijn maat in Belgie heeft dit ook gehad, een erg DUIDELIJKE brief geschreven dat hij zijn tweede smartcard met smartcardnummer en al er bij wil opzeggen. Zijn hoofdkaart kon pas beëindigd worden omstreeks half April 2014 omdat hij een LNB en HD ontvanger had gekregen bij een tweejaarlijkse verlenging. En HUP, op 1 Januari 2014 beide kaarten gëën beeld meer. Hij heeft het ook maar zo gelaten. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Sprietje Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 @dunhans, dat ook zijn hoofdkaart op zwart ging wil nog niet zeggen dat de maandelijkse afschrijvingen niet tot april doorgaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen