TheWizard Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Na dagen van gezoek en gestes, blijkt dat de nieuwe fastscan niet meer werkt. Alleen Astra 1 werkt nog naar behoren, de rest niet meer. Hotbird, Astra 2 en 3 geven servicefouten of geen signaal. Kan iemand een backup maken op zijn/haar Rebox 8000 en deze aan mij doen toekomen? Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2013 Moderator Geplaatst: 22 december 2013 Na dagen van gezoek en gestes, blijkt dat de nieuwe fastscan niet meer werkt. Ook niet na een fabrieks reset? Misschien is de lijst corrupt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
TheWizard Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Geplaatst: 22 december 2013 Alles al geprobeerd. Lijkt toch ergens hetzelfde probleem als bij de SAB ontvangers met de Fastscan. Bij normaal zoeken, gewoon beeld dus dan geen probleem! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
TheWizard Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Geplaatst: 22 december 2013 Kan iemand dat misschien testen? Zou eerst wel een backup maken... Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2013 Moderator Geplaatst: 22 december 2013 Ik heb al wel de nieuwe fastscan lijst geladen op de RE-8500 en daarbij is mij niets opgevallen. Ik heb op dit moment geen Rebox ontvanger bij de hand, ik kan eerst over 2 weken uitproberen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
TheWizard Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Geplaatst: 23 december 2013 Wanneer heb je die geladen? Voor of na 17 december?? Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Moderator ceesv Geplaatst: 23 december 2013 Moderator Geplaatst: 23 december 2013 Na 17 december, het is de actuele lijst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
TheWizard Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Geplaatst: 27 december 2013 Spontaan werkt alles weer op alle ontvangers.... Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
weirdo25 Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Hier ook problemen op mijn Rebox 9000 Kan helemaal niets aan kanalen binnen krijgen via fastscan, voor de rest heb ik wel alle anderen buitenlandse zenders. Iemand een idee wat dit kan zijn? Bedankt,
Moderator ceesv Geplaatst: 5 februari 2014 Moderator Geplaatst: 5 februari 2014 De Reboxen hier in huis werken gewoon, net nog even de fastscan optie getest. Verschillende mogelijkheden, Je Canaldigitaal smartcard werkt niet meer en de zenders worden wel ingelezen maar blijven zwart. Je hebt een Diseqc/schotelprobleem, waardoor de fastscan lijst niet gevonden wordt en er geen zenders worden ingelezen. Je ontvanger heeft een hikje in de software, terugzetten naar fabrieksinstellingen, opnieuw configureren en de fastscan lijst opnieuw inlezen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
weirdo25 Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 De Reboxen hier in huis werken gewoon, net nog even de fastscan optie getest. Verschillende mogelijkheden, Je Canaldigitaal smartcard werkt niet meer en de zenders worden wel ingelezen maar blijven zwart. Je hebt een Diseqc/schotelprobleem, waardoor de fastscan lijst niet gevonden wordt en er geen zenders worden ingelezen. Je ontvanger heeft een hikje in de software, terugzetten naar fabrieksinstellingen, opnieuw configureren en de fastscan lijst opnieuw inlezen. Dank je Ceesv, Ik heb de schotel na een rotor (storm) weer verwijderd en vast gezet op de Astra 1 en heb de bootloader geüpdatet en de fw ook naar de laatste versie maar het werkt allemaal perfect behalve de NL en DE zenders die ik niet binnen krijg. Ik heb een 110cm schotel die nu op de Astra staat met 98% sterkte! Lijkt mij goed toch!? Ga morgen een duo lnb plaatsen om te kijken wat de anderen Astra doet. Bedankt
Moderator ceesv Geplaatst: 6 februari 2014 Moderator Geplaatst: 6 februari 2014 Lijkt erop dat je de schotel uitgericht hebt op de verkeerde Astra satelliet. Kan je eens aangeven welke zender je op welke transponder ontvangt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen