Ga naar inhoud

Aanschaf Sat.set

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Wie kan mij het verschil uitleggen <BR>tussen een Humax 5400Z met loader H208 inclusief Aston 1.05, en de Nokia Mediamaster 9200 met overflow?<P>Groetjes,<BR>Lesseh

Geplaatst:

De Nokia 9200 is een *rdet* ontvanger en als ie verder niet gepatcht is kunnen er alleen *rdet* kanalen mee gedecodeert worden.<P>De Humax 5400 Z heeft embedded *rdet* en kan met de juiste firmware precies hetzelfde als de Nokia decoderen.<BR>Daarnaast heeft ie twee ci sloten waar een conax/viaccess of een aston ci in kan en waar je met een abo kaart naar de kanalen met de betreffende codering kunt kijken.<P>Dit is het verschil in een notedop,lees de topics in het Hummie en Nokia forum maar een maand of meer terug eens door,dan wordt je een boel duidelijk.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ben altijd heftige fan van de Nokia's geweest, en eigenlijk nog steeds, maar ik moet zelf zeggen dat ik in de hummie de meerdere heb gevonden, geweldige machine, met natuurlijk z'n beperkingen, maar voor ons super !!!!!!

Geplaatst:

@philipsen<P>Helemaal gelijk! nokia;mooi, zeer uitgebreid maar toch nogal wat problemen acceptatie diverse viac** files terwijl humax faci eenvoudig goedkoop ietwat beperkt maar zeer weinig problemen!<P>suc7-1 cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.