Ga naar inhoud

Hoeveel mounts op sharemappen mogelijk in VTI 6.04?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil voor een vriend van mij zijn vu duo aansluiten op een Synology Nas. ik heb daarop o.a 2 mappen staan genaamd VU en VIDEO. Ik wil net als bij mij thuis  (Vu Duo2 met Open Pli) zijn Vu duo mounten met deze 2 mappen zodat hij kan opnemen naar de map VU en dat hij films, etc met de mediaspeler in VTI kan kijken die in de map Video zitten.

Ik kan echte maar met 1 map tegelijk een mount opzetten via de netwerkbrowser. als ik in cifs een mount opzet met de map VU dan krijg ik de bevestiging dat deze verbonden is en licht hij op en is de X weg. Ga ik daarna een mount opzetten met de map Video dan wordt deze mount geactiveerd maar dan unmount hij de verbinding met de map VU.

waarom doet hij dit niet? Bij mij thuis lukt het wel om op mijn Vu duo2 machines dit te doen in Open Pli.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...