1pm Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 welk progamma kan dat! ik kan nl extensies niet openen ik weet niet welke extensie het is , maar bestaat zoeen progamma ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
sattv4iedereen Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Meestal kan je een extensie zien via eigenschappen.Klik eenmaal links met de muis op het bestand,dan rechtermuisklik en dan eigenschappen. Als ik een extensie niet kan openen,dan typ ik in google in extensie. en dan de extensie.ik heb al altijd het programma gevonden waarmee het betreffende bestand kan worden geopend.Het programma kan wel betalend zijn. Als je echt niet kan uitmaken welke extensie het is,dan is een dos venster je beste vriend.Ik weet uiteraard niet hoe je kennis is met het oude dos. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sjattuh Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Heb je het volgende wel uitstaan: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/show-hide-file-name-extensions#show-hide-file-name-extensions=windows-vista Misschien dat dan het bestandstype wel zichtbaar wordt en kun je, zoals STV4I hierboven aangeeft, via Google gaan zoeken welk programma er nodig is om dit bestand te openen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 @1pm Nee, zo'n programma bestaat niet. Zou ook een beetje te gek voor woorden zijn! Je hebt dan een PC waar zo'n beetje alle programma's geintegreerd zouden zijn. Alleen qua schijfruimte niet mogelijk. Volg gewoon de tips en installeer de noodzakelijke programma's
Psychosammie Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Welke extensies kan je niet openen? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
donpedro Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 (aangepast) Je moet een bestands extensie zien als 'de taal van het bestand'. Er is geen mens op deze wereld die alle geregistreerde 715 talen kan spreken of begrijpen. Hetzelfde kun je dus toepassen voor de extensie. Er zijn applicaties die verschillende talen begrijpen en die openen ze dan ook zonder klagen. Maar zo heb je ook applicaties, die het bestand wel openen, maar de opmaak van het bestand niet correct begrijpen. Heb hier bijvoorbeeld het office product LibreOffice waarmee ik MS Word document open en ook soms bewerk. Als je soms ziet hoe de opmaak door de war is tussen biede Office producten, zul je verbaasd zijn. Dit komt natuurlijk wel doordat MS een gesloten bestands systeem gebruikt voor hun bestanden, dus de vertaal slag naar het OpenOffice open document format is ook niet eenvoudig. Dit is nog maar 1 voorbeeld, maar zo zijn er nog wel een dozijn op te noemen. 24 december 2013 aangepast door donpedro 1 VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x Unstable Oscam 11xxxx MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS
Con Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 wolframalpha is een site waar je de punt+extentie opgeeft. Hij geeft dan extentie-gerelateerde programmas weer. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen