Casa Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Heb van alles geprobeerd om badr 4 te krijgen word er helemaal gek van. Ik draai de schotel naar badr heb 90 % ontvangst dan scan ik en,weeral astra kanalen heb verschillende tp geprobeerd maar weer astra kanalen.,heb een triax 110 en ultra black inverto,lnb. En de receiver sab sky 4710 hd. Ik gebruik geen motor wil zonder
Satterdam Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 (aangepast) dan heb je je schotel waarschijnlijk toch op de astra gericht ipv badr. een signaalsterkte van 90% van badr in nederland lijkt me ook sterk. 23 december 2013 aangepast door Satterdam
Sprietje Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Dan heb je hem niet op de goede satelliet gericht. Ga naar http://www.dishpointer.com/ Toets je straat huisnummer en woonplaats in en kies voor de Badr 26 oost. Zoom nu zover mogelijk in zodat je je woning ziet. Versleep de ballon naar de plaats waar je schotel staat. Nu kun je aan de groene lijn zien waar het signaal van de Badr vandaan komt. Let hierbij op herkenningspunten waar die groene lijn overheen loopt zoals dakkapellen, schoorstenen, balcons enz. Je kunt tevens zien op hoeveel de elevatie van de schotel ingesteld moet worden.
Eduard07 Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Heb van alles geprobeerd om badr 4 te krijgen word er helemaal gek van. Ik draai de schotel naar badr heb 90 % ontvangst dan scan ik en,weeral astra kanalen heb verschillende tp geprobeerd maar weer astra kanalen.,heb een triax 110 en ultra black inverto,lnb. En de receiver sab sky 4710 hd. Ik gebruik geen motor wil zonder Probeer Badr eens te vinden en fine te tunen op de volgende frequentie: 12182 H 16200 3/4 (Jemen) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Casa Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Geplaatst: 24 december 2013 Ik heb die tp ingegeven maar niks , nu heb ik allemaal bbc kanalen in hd en van die punjabi zenders en ben nog steeds op badr aan het scannen, iemand nog tips want ik ga,het opgeven
Eduard07 Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Ik heb die tp ingegeven maar niks , nu heb ik allemaal bbc kanalen in hd en van die punjabi zenders en ben nog steeds op badr aan het scannen, iemand nog tips want ik ga,het opgeven Dit is de beste transponder op Badr om de sat te zoeken en fine te tunen. Lukt het niet, dan is je schotel te klein of je hebt de schotel niet afgesteld zoals Sprietje hierboven aangeeft.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Casa Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Geplaatst: 24 december 2013 Heb de dishpointer gedaan , ik heb triax 110 cm ik woon in zuid limburg is het niet met de hoogte of laagte van de schotel,
blackeyes Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 (aangepast) nee hoor ik woon zelf ook in zuid limburg en hier krijg ik hem perfect door met 110 triax en motor als je maar goed zicht hebt 24 december 2013 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Sprietje Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Tsja, als je de Engelse zenders ontvangt, dan zit je op 28,2 oost i.p.v. op 26 oost. Dus een heel klein beetje naar het zuiden verdraaien. Het is precisiewerk hoor.
Casa Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Geplaatst: 24 december 2013 Jongens allemaal bedankt tis gelukt , wel afgezien maar uiteindelijk heb ik ze , alleen ik krijg niet alle zenders
Sprietje Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Als het wat beter weer is de schotel nog maar eens helemaal fijntunen, elevatie, draairichting, skew van de lnb. Staat de skew op 16 graden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen