Dukdalf Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Hallo, Van de ene op de andere dag heb ik te maken met een rare vertraging bij het zappen. Ik update wel regelmatig, maar weet niet of het hierna is ontstaan of dat er een andere reden is. Het lijkt wel of ik eerst langs de kanalen moet zappen die ik wil zien om de vertraging eruit te krijgen. Want als ik naar een kanaal ga dat ik net heb bekeken dan schakelt hij wel snel over. Dit bij zowel bij gecodeerde als ongecodeerde kanalen. Een enkele keer zie ik zelfs de bekende radertjes in beeld verschijnen. Als ik de zenderlijst oproep en van daaruit een kanaal kies, dan blijft de lijst gewoon staan totdat er beeld komt op het gekozen kanaal. Wanneer ik de ontvanger uitzet en na enige tijd weer aan, dan zit het er weer in. Ik heb menig keer een nieuwe flash gedaan en ook verschillende zenderlijsten geprobeerd, maar dit geeft geen oplossing. Ik werk met OpenPli 4.0 en heb drie tuners in gebruik. Iemand enig idee wat er kan spelen? Groeten.
Mojo Geplaatst: 23 december 2013 Geplaatst: 23 december 2013 Zet de box eens een shutdown en start em opnieuw op. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tripleboy Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Hier ook last van, sedert de laatste updates, uitzetten enz.. helpt niet, er lijkt een proces op de achtergrond teveel resources in beslag te nemen, een bug is er ingeslopen ? GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Dukdalf Geplaatst: 24 december 2013 Auteur Geplaatst: 24 december 2013 Ook ik denk aan een bug. Echt alles geprobeerd, maar geen verandering. Zal eens een oudere versie herladen om te kijken of het dan beter gaat.
Dolf Geplaatst: 25 december 2013 Geplaatst: 25 december 2013 Heb je je picons op je hardeschijf staan? VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Tripleboy Geplaatst: 25 december 2013 Geplaatst: 25 december 2013 De Duo even geupdated, en het lijkt weg te zijn GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Dukdalf Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Geplaatst: 26 december 2013 Heb je je picons op je hardeschijf staan? Dit was de oorzaak. Normaal zet ik deze op de HD maar nu bleek dat ik na een nieuwe flash het in het interne geheugen had gezet. Bedankt voor de tip.
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 let wel, dat picon's best wel veel geheugen gebruiken/kosten op de oudere receivers solo/duo/uno/ultimo welke dukdalf heeft staan is me niet duidelijk op de solo2 en duo2 is meer geheugen maar dan nog zou ik picon's niet gebruiken of een usb stick aankoppelen voor de picons. ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen